Help! Ik snap het niet meer

Heee iedereen!

Ik vroeg me af of iemand raad voor me had ofzo, en het is bovendien ookw el fijn om nu even mijn verhaal kwijt te kunnen.

Nou mijn vriendje en ik hebben al bijna 2 jaar. Vandaag kwam hij terug na een vakantie van 3 weken dus ik natuurlijk superblij. Ik ging 's ochtends naar hem toe en alles was heel gezellig. Ik kreeg leuke kadootjes en hij was heel lief voor me. Hij was wel erg moe, dat is nogal logisch na eeen 10 uur durende vlucht. Dus rond een uur of 3 ging ik weeer weg. Wel een beetje teleurgesteld maar ik snapte het natuurlijk wel. Toen ik wegging zei ik nog: je gaat toch neit dan vanavond uit ofzo?
En nu is het dus avond. En hij is ineens verandert in een eikel (sorry voor mijn taalgebruik :slightly_smiling_face:)
Ik heb morgen namelijk een housewarming voor heel veel mensen familie etc. En ik vroeg of hij alsjeblieft ook kwam. Even later vroeg ik hoe laat hij kwam. Toen werd hij opeens erg boos en zei: hou nou op ik heb al zoveel aan me hoofd. Ik moet ook met *zijn vriend* afspreken. Ik vond dat heel erg jammer omdat, tja, je rekent er nogal op dat je vriendje komt omdat het best wel een belangrijk feest voor mij is. Na een kleine discussie daarover vroeg ik dus ineens waar hij eigenlijk was. Bleek dat hij met zijn vriend dus nu onderweg is om uit te gaan en hij zei er ook nog even bij: ja wat alsi k nou morgen gewoon even geen zin heb. Niet alles hoeft een betekenis te hebben. Toeni k vroeg of hij alsjeblieft wilde komen voor de laatste keer, zei hij: neee sorry denk het niet. ik heb geen zin.

Overdrijf ik nu als ik het heel erg vind? Hij heeft wel vaker van dit soort naaiakties gehad maar ik kan het ook niet echt kwijt aan mijn moeder want dan mag ik hem waarschijnlijk niet meer zien. Zij weet dat hij me vaker pijn heeft gedaan.

Maargoed wat vinden jullie, stel ik me aan?

xxxx

p.s. sorry voor de spelfouten enzo.

Ik heb bijna precies hetzelfde meegemaakt! Ik vond het op dat moment ook écht niet leuk hoor, was behoorlijk pissig.

Het is wel lullig. Hoe lang wist hij al van het feestje af? Het is aan de ene kant wel begrijpelijk dat hij ook na drie weken zijn vrienden wil zien. Hij heeft jou wel als eerste gezien vandaag en ik denk dat hij gewoon plezier wil hebben met zijn vriend nu (uitgaan).

Wow dat is wel erg vervelend dat hij zo doet! Ik zou het ook echt niet leuk vinden, zeker niet als je op hem rekent. Ik weet hoe het voelt! Ik hoop echt dat jullie er samen uit komen, en dat lukt vast wel na zo’n lange relatie! Sterkte er mee! en als hij niet meer komt morgen, probeer niet te veel aan hem te denken, en maak er gewoon een super leuke dag van!!

Jaa heel lang wist hij van het feestje af. Maar het is zo raar ook want die vriend waar hij dus nu mee weg is zou die dan morgen mee af moeten spreken. Dus dat maakt het allemaal nogal dubbel.
Het voelt echt heeel erg verrot.

Bedankt trouwens voor de lieve reacties!

Jongens zijn soms echt zo’n eikels! Ik vind het echt gemeen van hem! Ik zit ook een beetje in dezelfde situatie, hij doet ook altijd lullig en ik word er pissed van en dan hebben we ruzie. Ik kan het ook niet tegen mijn moeder zeggen want dan mag ik hem ook niet meer zien omdat zij ook weet dat hij me al meer heeft pijn gedaan. Echt helemaal hetzelfde!
Misschien in het echt er maar eens over praten met hem waarom hij zo doet? Ik hoop dat het goedkomt!! (:

nouja ik ben ook altijd extreem saggo en uitgeput na een vliegreis van 10 uur. Dus ik snap het wel, hij heeft het niet handig gebracht maar dan ben je moe, en tegelijk wil je iets leuks doen. `maar t blijft lullig.

ik snap eigenlijk niet dat hij uitgaat als hij moe is :S.
ik vind trouwens ook dat hij raar op je reageerde want je hebt niks fout gedaan ofzo, je vroeg gewoon of hij bij je wilde komen omdat je dat graag wilde.
ik denk echt dat je er met hem over moet praten, maar geef hem eerst maar een paar dagen de ruimte.
succes!! :slightly_smiling_face:

ik zou er een tijdje tegenaan kijken, misschien dat hij door de vakantie een beetje veranderd is door de mensen met wie hij die drie weken heeft rondgehangen maar dat dat weer bijdraait.

Mijn vriendin maakt ongeveer hetzelfde mee in deze periode, ook haar vriendje is tijdens en na de vakantie heel afstandelijk en snel geïrriteerd geworden. En ook zij weet niet precies wat ze er mee moet doen, want als ze erover begint ontkent hij dat hij zo weinig van zich laat horen (het valt allemaal wel mee) en hij heeft opeens helemaal geen tijd meer voor haar.

En ik denk dat je je vriendje pas moet vragen wat er aan de hand is/was als hij weer een beetje de oude is. Want nu gaat hij toch denk ik alles lopen ontkennen en er boos om worden.

Succes ermee in ieder geval!

Misschien dat hij op vakantie een beetje veranderd is. Vraag het morgen misschien nog een keer, en als hij dan nog nee zegt, zou ik hem laten doen en wachten totdat hij weer iets onderneemt.

Oh jongens, wat er nu allemaal gebeurd is. De volgende dag negeerde hij me dus compleet (niks voor hem, dus ik werd gek). 's avonds besloot ik tegen hem te gaan praten via whatsapp of we de volgende dag nog gingen afspreken. Hij zo: nou ik denk het niet. En toen werd het een heel raar gesprek. En toen zei hij ineens: ‘ik hou nie tmeer van je’ en toen dumpte hij me op whatsapp. Ik ging natuurlijk helemaal kapot. Ik snapte er niks van. Het kwam zo uit het niets. Volgende dag wilde hij nog steeds niks meer met mij te maken hebben. Hij wilde zelfs niet met mij praten als ik naar hem toe kwam fietsen. Die middag vroeg ik aan z’n zusje: heb je het al gehoord van *naam mijn ex-vriendje*? zij zo: ja ik denk het. Heb je het over *naam van een meisje van hun vakantie*. Toen moest ik van z’n zusje te horen krijgen dat hij was vreemdgegaan. Het deed me zoveel pijn. Ik werd gek. Eerst gaf hij mij de schuld dat het uitging op whatsapp en dan moet ik de volgende dag dat horen. Hij is zo’n lafaard. Langzaam kom ik over hem heen. Toen ik hem op school tegenkwam en vertelde dat ik het wist was zijn enige reactie: oh. Gelukkig heb ik heel veel lieve vrienden, maar dit doet echt pijn. Ik kan me geen ergere manier voorstellen om gedumpt te worden. Hij is nu helemaal gelukkig met dat kind (die zo’n 1000000 km verderop woont ergens aan de andere kant van het land).
Klootzak.

Ai…
Sterkte!

aaaah, dat is echt vervelend!
dat ie vreemdgaat is een ding, maar het dan ook nog eens op zo’n klote manier uitmaken! Wat een watje!
in ieder geval heel veel sterkte meis(:

Sterkte zeg! Ik heb zo’n hekel aan jongens die vreemdgaan op vakantie, bah… Probeer afleiding te zoeken en niet te veel aan hem denken.

Wat een klootzak!! Veel sterkte meid!

Heel erg bedankt iedereen!

ahh dat is echt heel rot!
ik heb zelf ook zoiets meegemaakt, mijn (toenmalige) vriendje deed ook anders sinds ie op vakantie was geweest, en toen heeft ie het uitgemaakt via sms -.-
kom ik er naderhand achter dat ie verliefd is op een of ander wijf uit amerika!!
wat een sukkel…

Ik ben iniedergeval niet alleen (: