Heee iedereen!
Ik vroeg me af of iemand raad voor me had ofzo, en het is bovendien ookw el fijn om nu even mijn verhaal kwijt te kunnen.
Nou mijn vriendje en ik hebben al bijna 2 jaar. Vandaag kwam hij terug na een vakantie van 3 weken dus ik natuurlijk superblij. Ik ging 's ochtends naar hem toe en alles was heel gezellig. Ik kreeg leuke kadootjes en hij was heel lief voor me. Hij was wel erg moe, dat is nogal logisch na eeen 10 uur durende vlucht. Dus rond een uur of 3 ging ik weeer weg. Wel een beetje teleurgesteld maar ik snapte het natuurlijk wel. Toen ik wegging zei ik nog: je gaat toch neit dan vanavond uit ofzo?
En nu is het dus avond. En hij is ineens verandert in een eikel (sorry voor mijn taalgebruik )
Ik heb morgen namelijk een housewarming voor heel veel mensen familie etc. En ik vroeg of hij alsjeblieft ook kwam. Even later vroeg ik hoe laat hij kwam. Toen werd hij opeens erg boos en zei: hou nou op ik heb al zoveel aan me hoofd. Ik moet ook met *zijn vriend* afspreken. Ik vond dat heel erg jammer omdat, tja, je rekent er nogal op dat je vriendje komt omdat het best wel een belangrijk feest voor mij is. Na een kleine discussie daarover vroeg ik dus ineens waar hij eigenlijk was. Bleek dat hij met zijn vriend dus nu onderweg is om uit te gaan en hij zei er ook nog even bij: ja wat alsi k nou morgen gewoon even geen zin heb. Niet alles hoeft een betekenis te hebben. Toeni k vroeg of hij alsjeblieft wilde komen voor de laatste keer, zei hij: neee sorry denk het niet. ik heb geen zin.
Overdrijf ik nu als ik het heel erg vind? Hij heeft wel vaker van dit soort naaiakties gehad maar ik kan het ook niet echt kwijt aan mijn moeder want dan mag ik hem waarschijnlijk niet meer zien. Zij weet dat hij me vaker pijn heeft gedaan.
Maargoed wat vinden jullie, stel ik me aan?
xxxx
p.s. sorry voor de spelfouten enzo.