Help, ik snap er niks van.

[b]Hey,

Een aantal jaar geleden heb ik een jongen leren kennen… Na 2 jaar spraken we elkaar weer… Hij praatte heel lief tegen me op whatsapp en bij het uitgaan hebben we gezoend… Die nacht praatte hij ook nog heel lief op whatsapp en de dag daarna praatte hij heel anders… Hij reageerd heel laat of soms niet… Ik vind dit echt heel vervelend, ik ben natuurlijk vaker verliefd geweest maar bij hem voelt het zo anders en zo veel beter! Hoe hij nu doet voel ik me ziek door en verdrietig…

Wat moet ik nu? [/b]

Heel simpel jij bent verliefd … logisch dat je je dan rot voelt meid … je kan er helaas weinig tot niets aan doen alleen hem een berichtje sturen hoe jij je voelt… 1 gouden tip die ik je ga geven maak je zelf niet gek door conitnu te gaan kijken hoelaat hij op de app is geweest want je maakt jezelf echt gek.

.

ja klopt ik werd helemaal gek… Ik heb dus even het gesprek verwijderd en mezelf beloofd niks te zeggen tot hij weer wat zegt.

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij druk is? Als ik druk ben en ik wordt gewhatsappt dan kijk ik wel effe snel wie het was en wat die zei… maar dan heb ik geen tijd om iets terug te sturen. En dan staat er dus wel ‘laatst gezien …’ zonder dat ik dus gereageerd heb.

ja zou natuurlijk kunnen maar ook hoe hij praat is anders. Ik vind het echt moeilijk, ben vaak geplayed door andere jongens en dat doet pijn. Ik wil hem niet kwijt.

meer advies? tips?

heel goed van je dat je even afwacht … Laat het van hem komen hoe moeilijk dat ook is. Hij moet jou gaan missen !