Help ik raak me beste kwijt ..

Best wel sneu van mij dat ik t hier moet vragen maar ik weet echt niet wat ik moet doen … Ik voel me met de dag kutter …
Het gaat steeds slechter tussen me beste vriend en mij. Eerst kwamen we veel bij elkaar en in t begin van de vakantie kwamen we ook nog vaak bij elkaar. Ik kon echt álles bij hem kwijt, en hij trooste me altijd, vrolijkte me altijd op, en ik had echt megaveel lol met hem. Alleen is dat nou echt heel erg veranderd… Hij is echt heel erg deprie. Hij is het al sinds ik hem ken, maar het wordt echt steeds erger ! En de laatste dagen is hij zó chagrijnig/verdrietig I don’t know ! Maar ik weet echt niet hoe ik hem vrolijk kan krijgen, want als ik iets zeg heeft hij meteen weer zo’n kutantwoord omdat hij zo deprie is… Ik moet mijn gevoelens helemaal wegstoppen, omdat hij vrolijk moet zijn. Oké, ik vind dat niet erg, ik heb het voor hem over. Maar hij begrijpt niet dat het me soms echt niet lukt… En nu wil hij de vriendschap verbreken omdat ik hem meer pijn dan geluk bezorg…
Maar hij zegt dat hij mij niet kwijt wil, maar ik wil hem ook echt niet kwijt !
Weten jullie wat ik kan doen?

Sorry voor het lange verhaal , maar ik zit er echt mega erg mee !
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen …

xx

ik weet niet hoe het in het echt zit, maar van dit verhaal krijg ik de indruk dat hij wel naar jou luistert, maar jij nauwelijks naar hem.
Gezien het feit dat hij nu depri is, zal ik naar hem toe gaan en alles aanhoren wat hij te zeggen heeft. En hem gewoon laten uitpraten, niet onderbreken.
Sta een keertje voor hem klaar!

Nee, zo is het niet $
Echt ik luister heel veel naar hem,
Alleen vandaag gaat het ook echt heeel slecht met hem ,
En hij wil niet vertellen wat er is…

Maar bedankt dat je reageerde . $
Nog mensen die weten wat ik moet doen ? $

Upp…

Ik heb hier maar 1 antwoord voor,
zorg dat hij hulp krijgt. en dan niet van jou alleen jij moet er wel voor zorgen dat die hulp er komt.
Het gaat zoals jij verteld steeds slechter en als er geen hulp voor hem komt word dat alleen maar erger.
Zorg dat je een keer met iemand erover praat.
Iemand die hier gespecialiceerd in is.
Als er iets niet duidelijk is aan mijn verhaaltje vraag je t maar gewoon.
Heel veel succes.
xx(L).

Dankje !
Maarhij wil dat echt niet,
Hij is echt zo dat hij het liefst alles zelf wil oplossen ,
En als iemand ook maar iets zegt wat een beetje lijkt op hoopgeven wordt hij helemaal boos, omdat hij bang is dat hij alleen maar teleurgesteld wordt …
Echt bedankt voor je reactie! <3

xx

em, toch er proberen achter te komen wat er is

Hij zei vandaag nog;
Ga maar niet hopen dat ik het ga vertellen, dit hou ik voor altijd voor me .
Dus dat gaat echt niet lukken want hij is megaeigenwijs. ;o

x

Toen ik depressief was, had ik een hekel aan m’n vrienden. Weet je waarom? Omdat ze in plaats van me mee te slepen en leuke dingen doen, bleven zeuren waarom ik zo deed. Het is eigenlijk een hele normale reactie dat mensen je niet begrijpen als je depressief bent, dus het is natuurlijk niet jouw schuld. Zeg tegen hem dat je altijd zou luisteren , als hij z’n hart moet luchten en stel voor om dingen te gaan doen! Als je een depressieve vriend(in) hebt moet je geduldig zijn en nooit dat geduld verliezen. Wees niet meteen gekwetst als hij niet mee wil of als hij chagrijnig is. Dat is nu eenmaal een depressie.

Succes!

Dankje !
Ik ga het wel een paar keer proberen ,
Ik hoop dat het helpt.

x

hmm jij bent retarted gok ik zo 0,o’’
iemand die hier gespecialiceerd in is moet ik al me probs vertelle? zonder dat ik m ken?
ja ken k ckr net zo goed na dokter phil gaan 0,o
en als der geen hulp komt gaat t slechter? als k hulp in roep worden me ouders togh ingelicht, wedden dat t dan slechter gaat ?
Get your facts right next time 0,o

xRick (bestevriend ofzow)

‘‘En hij wil niet vertellen wat er is…’’

begrijpend lezen is moeilijk? 0,o

ook al zn retard.

xRick

lol jij krijgt die indruk? vind jij begrijpend lezen dus ook weer erg moeilijk, begint haast te lachen uit medelijden.

ze is vaak genoeg hier geweest, en ze heeft vaak genoeg bijna alles aangehoort wat er met me is, dus geen optie

en ze staat vaak genoeg voor me klaar, so get your facts right next time 0,o

xRick

hehe, eindelijk eentje die n hoger IQ als zn schoen maat heeft, met zn antwoord ken je tenminste nog wat

http://s.l5d.nl/images/smileys/thumbsup2.gif

xRick

hetzelfde als wat bootlegs al zei, bij mij hielp het ook niet als mensen constant vragen waarom je zo doet. dat maakt het alleen maar vervelender.
succes!
en sterkte.

xx.

Waarom zo onaardig?

als jij me ken vertelle hoe je daar aardig/positief op ken antwoorde en t dan ook nog klopt, share it with me 0,o

xRick

Je kunt toch op een normale manier zeggen dat je aan dat advies niet veel hebt. En nee, ik ga er geen tijd aan verspillen als het zo moet :’) succes he!

iedereen is normaal op zijn eigen manier, dus wat is normaal? miss is dit voor mij wel normaal

maar goed, met het typen van deze 2 berichten heb jij al 5 minuten van je leven verspilt, terwijl je er niks aan gaat verspillen zeg je

you have succesfully failed, be proud of your self
http://s.l5d.nl/images/smileys/thumbsup2.gif

ik snap het alleen niet helemaal?
want als jij leest dat jou beste vriendin er zo erg mee zit, dan kun je toch met haar praten, ik bedoel als je adviezen hier leest, zal jij het antwoord wel weten?