Help! Ik moet optreden met hiphop in mijn eentje !

Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie mij willen/kunnen helpen :upside_down_face:
Ik heb namenlijk vrijdag een optreden met hiphop in mijn eentje voor onbekend publiek.
En ik ben heel bang om een black out te krijgen en zou niet weten hoe ik moet kijken lachen ? sirieus? boos? verdrietig?
Zouden jullie me willen helpen ?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face: xx

Ik zou er niet zo heel erg op letten hoe je kijkt. Het is belangrijker je te concentreren op de dans. Ik kan je verder niet echt helpen sorry.
Succes!

ooh okee, dankje hier heb ik al wel wat aan:)

je moet er juist plezier in hebben om het te doen. het is hartstikke leuk om op te treden, op het begin een beetje eng, maar als je eenmaal bezig ben vind je het hartstikke leuk.

dus maak je hoeft er niet zo veel zorgen om te maken, dan heb je alleen maar meer kans dat het mis gaat.

Hé maar als je een solo optreden mag doen betekent dat toch dat je veel talent hebt? :wink:

Wees trots op jezelf en als je er plezier in heb lach je waarschijnlijk vanzelf.

Nee, je kon je gewoon opgeven in je eentje haha maar ik ga proberen ervan te genieten thanks

Past niet bij Fashion, ik verplaats het even naar Lifestyle :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf lang gedanst en toen zeiden ze altijd ‘Als je daar met een brede lach staat, merken ze het minder snel als je eens een foutje maakt’.
Ik vind het vooral belangrijk dat je daar staat en plezier beleefd! Laat zien dat je geniet, das sowieso beter dan een opgevijsde lach.

Proficiat en geniet ervan!

Sorry maar waarom geef je je dan op?
Mijn tip is om niet te veel in het publiek te kijken, maar een punt kiezen nét boven de hoofden van het publiek, achter in de zaal. Verder niet te veel nadenken over hoe je moet kijken, gewoon concentreren en opgaan in je dans.

Oke dankje, ja ik wou een keer iets anders dan thuis dansen en vond het een leuke uitdaging :slightly_smiling_face:

ooh haha dankje sorry foutje

Je kan natuurlijk wel lachen ja maar als dat niet bij het liedje past zou ik t niet doen. Ik zou je wel een beetje inleven in t nummer en de dans, maar ook weer niet te geforceerd natuurlijk. Maar je moet t wel ‘voelen’.