HELP! Ik moet morgen ziek zijn!

Jaja! ik moet morgen ziek zijn! niet nepziek, want dat kan ik niet… Iemand ideeën hoe dat moet?

op de tocht gaan zitten

heel veel chocola eten en dan misselijk worden

hoezo moet je dat zijn?

eerst iets heel druks ofzo doen dat je helemaal zweet en dan in de kou gaan zitten… weekniet of dat helpt hoor XD

douchen, en met natte haren zonder jas naar buiten gaan of op de tocht zitten.
Je inderdaad misselijk eten
zoenen met iemand die ziek is(haha)

wat ze hierboven allemaal al zeiden, maar als je een goede weerstand hebt, werkt dat niet…

idd wat ze hierboven zeggen
haha hoezo moet je dat dan ?:stuck_out_tongue:

heel veel ijs eten dat helpt egt!!!

heeeel hard en heeeeeel snel in en uit blazen , de hele tijd en dan opeens je adem inhouden .

dan val je flauw . en dan kan je morgen beweren dat je nog altijd ni goe voelt .

ik heb da gedaan toen ik naar mijn tantes begrafenis moest ^^

Hoezo moet je morgen ziek zijn? Ik weet wel wat…:
Loop 2 dagen stage bij een bedrijf waar ze aan kettingroken doen en je volgieten met koffie en je verder geen vocht binnen krijgt. Ga de avond van je 2e stage dag naar een Simple Plan concert en drink daar ook niks behalve het flesje water dat je mee had gesmokkeld. Meld je de dag erna ziek op school om je klem te zuipen en drink behalve alcoholische dranken NIKS. En ga de dagen erna vooral om met vrienden die al ziek zijn.
Ok, dat is ff de korte versie van hoe ik ziek geworden ben.

Maar ff serieus: als je heel veel alcohol drinkt en verder niks zou je ziek kunnen zijn de dag erna… Behalve als je aan veel alcohol gewend bent natuurlijk. Als ik jou was zou ik toch gaan voor de nepziek variant. Iedereen kan dat… Gewoon nu vandaag al gaan zeggen dat je je niet lekker voelt en morgen uit je bed komen van “Ik voel me echt niet lekker” en een paracetamol nemen! Is altijd overtuigend… :stuck_out_tongue:

Pas op dat je geen longontsteking krijgt als je op de tocht gaat zitten.

Waarom moet je ziek zijn? Ik zou het gewoon op nep-ziek houden. Andere dingen zijn niet echt goed voor je.

Vloeitje (van shag) onder je tong, ben je zo misselijk en beroerd;)

me oom dee vroeger altijd een ui onder zn arm, daar trek je heel wit van weg ofzo, stinkt ernorm maja, het is te proberen, of idd een vloeitje van shag onder je tong leggen

je haren wassen en niet afdrogen en dan naar buiten gaan met weinig kleren, heel veel eten tot je misselijk word enz.

_

Moet morgen ergens heen waar ik écht niet heen wil…

Allemaal dingen door elkaar eten dan word je echt heel erg misselijk

Die werkt volgens mij! Ik had het net even gedaan, en ik werd helemaal licht in me hoofd. Dus naja, als je echt van plan bent om flauw te vallen en het intensief doet, lukt het wel denk ik? Succes trouwens