Help ik moet kiezen tussen 2 jongens...

Hee,
ik zit met een probleem…
er zijn 2 jongens die ik allebei heel leuk vind:$
ze zijn allbei niet zo knap maar dat maakt nie uit
jongen R (zo noem ik hem ff) werkt bij mij en die doet heel lief en aardig enzo… we zaten samen in een achtbaan (ik werk in een atractiepark) en hij ging z´n arm om mij heen slaan, en beetje knuffelen enzo…
Jongen B die zag ik op een feest een keer en toen vroeg hij of ik samen met hem naar buiten wou… en hij deed heel aardig ook tegen mij
ik spreek hem ook nog vaak op msn
maar ik vind ze allebei erg leuk…
wie moet ik kiezen ??

Sorry voor het lange verhaal xD

maak een lijstje bij BOY #1 en BOY #2
schrijf de voor- en nadelen op, en zo kijk
je welke jongen het beste bij je past, en als je
twijfelt, dan moet je het niet doen, just follow your heart.

hm lastig! :stuck_out_tongue:
wie ken je het best? & wie vertrouw je het meest?

Slim dankjewel, zal zometeen beginne =)

Ik ken ze allebei ongeveer even lang xD
dus dat maakt niet veel uit…

probeer ze beide beter te leren kennen, gewoon met beiden af gaan spreken en kijken met wie het het beste klikt, en met wie je echt verder zou willen, zegmaar :stuck_out_tongue:

owjaa…
en eerst maar kijken of ze jou ook zo leuk vinden als jij hun hihi. :stuck_out_tongue:

Hahah is ook handig:P

tsjaa dan weer je in ieder geval waar je aantoe bent voordat je je helemaal op 1 jongen gaat richten :grinning:

ik heb ook even in zo’n situatie gezeten, dat is echt zooo klote. Heb niet echt tips, maar gewoon je hart volgen zal ik maar zeggen. Je komt er wel uit, succes! :slightly_smiling_face:

Loveejail!
Je bent 14.
Kies degene met wie je het meeste lol heb en van wie je het meeste kan leren! Je bent nog zo jong. Kies vooral niet voor de eventuele serieuze partner.
Maar mijn echte tip…
kies niet!
Doe beide.
Daarvan leer je nog het meest:)

Dat is slettengedrag. Juist niet beide kiezen.

Date met beide en kom erachter wie je het leukste vindt (: Vertel daarbij wel eerlijk aan beide jongens dat je hen eerst beter wil leren kennen, voordat je verdere stappen wilt ondernemen.

Listen to your heart!

ik ben bijna 15 en ga nu naar de 4e klas… lijkt net of ik heel jong ben maar dat valt wel mee =)
Maar ik denk dat ik er wel uitkom nu
Bedankt voor alle tips in iedergeval :grinning: