Help!! ik moet auditie doen!

Heej,
Ik doe op 28 mei auditie voor popstars 2010 maar ik weet totaal geen liedje die ik kan doen
Kan iemand me helpen?!?!
PLZZZ
dankjewel :relieved:

bye bye
xx
Dannique

…dit is wel heel algemeen. Er zijn ZO veel liedjes

Wat past het best bij je stem?

ehh nou niet al te laag maar ook niet egt zo’n leona lewis liedje ofzo xD

ik denk dat je dat toch echt zelf moet verzinnen!

maar doe een onbekend liedje zodat ze je niet met de originele zanger/zangeres gaan vergelijken! zo val je des te meer op als je het heel goed brengt.

kan je geen link sturen met jou aan het zingen?

ehmm mijn microfoon doet het niet maar ik zal het proberen

Neej sorry het wil echt niet werken maar ik hou van liedjes van:
Miley cyrus
Selena Gomez
Lady gaga
Justin bieber

eigen liedje schrijven?
maar dan heb je weinig tijd.

btw, the climb van miley cyrus vind ik een heel mooi liedje (:

Bewijst maar weer dat de muziekindustrie niet op hersencapaciteit draait.

Kies gewoon een liedje dat je leuk vind om te zingen, plezier hebben is belangrijk, dan heb je veel meer charisma dan wanneer je het een kutlied vind dat toevallig wel bij je stem past.

Ik zat te denken

Baby - justin bieber
the climb - miley cyrus

maar alvast bedankt voor jullie tips!! :grinning:
ik wil er nog veeeeel meer xD

niet baby van justin bieber.
tenzij je wil dat ze je uitlachen.
the climb kan echt mooi zijn als je het goed kan brengen!
ik ben stiekem heel benieuwd naar je stem haha

Doe dan maar the Climb.

ja ik wou van baby-justin bieber me eigen versie maken dus niet het snelle maar wat langzames en langere noten volhouden

Maar the climb kan ook

Sorry, maar dat eerste idee lijkt me echt niks.
En ik vind het ook geen echt auditie liedje.

Kijk gewoon wat bij je stem past.
Ga niet een te hoog nummer doen ofzo…
Gewoon iets wat lekker aanvoelt :stuck_out_tongue:

Ik zou dus geen superbekend liedje doen. Die hebben ze waarschijnlijk zelf al duizend x geluisterd en weten ze t sneller als je een noot verkeerd doet.

Pak niet van die liedjes die iedereen zingt dus geen Justin Bieber daar worden ze echt niet vrolijk van en staan ze echt niet om te springen. Persoonlijk zal ik gewoon een mooie Ballad pakken maar dan niet een te standaard Ballad. Dus niet liedjes waar je meteen op komt maar waar je echt even over na moet denken die zijn vaak het mooist. :slightly_smiling_face:

En wat dacht je dan van Use somebody-Laura jansen??
Die is echt heel mooi en als je hem een beetje eigen maakt denk ik dat ik hem nog best goed kan brengen!
Geef hier maar andwoord op

Denk dat er al heeeeeeeel veel mensen zijn die dat nummer doen… Persoonlijk vind ik Beautiful Disaster van Kelly Clarkson een mooi auditienummer (de live-versie, niet die van de cd) maar dan moet je wel een hele goede stem hebben xD En als je echt Baby of The Climb wilt doen zou ik voor de laatste gaan maar dat is omdat ik justin bieber haat