help !!!! ik MOET afvallen

heeeejjj (L)

ik ben een meisje van 15 jaar ben 1,52 en weeg 64 kilo…dat te veel dus.
dat kan je ook wel aan mij zien,nu wil ik graag gaan afvallen maar geen idee hoe
ja gezond eten en veel bewegen maar wat eet je dan op school :face_with_raised_eyebrow:
plies heeft iemand tips ik eet nu alleen

ontbijt

• 1 of 2 volkoren beschuiten met kipfilet of niks
  • thee zonder suiker

lunch

• yoghurt met fruit
  • beschuit met niks
  • water

avond eten

-wat de pot schaft XD

als iemand tips heeft of commentaar please zeg het dan

kusss

Algemeen topic! En alstjeblieft, typ normaal.

dit ‘plan’ is veel te weinig. je mist tussendoortjes & je kan het best brood doen. ik zal proberen een beetje lijstje te maken voor je.
O; 2 bruine broodjes (of volkoren) met mager beleg + water / jus d’orange
T; misschien liga voor op school ofzo. of fruit.
M; 2 bruine broodjes ( of volkoren) met mager beleg
T; 2 stuks fruit + water
A; tja, wat je zelf al had staan
T; bakje magere yoghurt.
zo is het tenminste nog gezond afvallen ;p

Beschuit met niks? Iiieeeehh! Beter neem je gewoon volkoren boterhammen met mager beleg, zoals kip- of kalkoenfilet of 30+ (of minder) kaas.

Schat,

1. Doe normaal.
  2. Je bent niet dik, dat kan ik hiervandaan ruiken.
  3. Typ normaal.
  4. Ga naar het algemene topic.

3 liter water drinken per dag. Je kunt beter gewoon stevig ontbijten, 2 sneetjes volkoren brood met 1 plakje kipfilet op beide, dan begin je de dag al goed.
Ik at hetzelfde tussen de middag, maar als je voldoende hebt aan wat je hebt opgeschreven is dat ook goed :stuck_out_tongue_winking_eye:
Tussendoor geen snacks, of als je om 4 uur echt enorme trek krijgt, een appel eten.
Bij het avondeten kun je beter geen jus over je eten doen (ik weet niet of je dat doet?), dat scheelt ook weer.
Ik heb dit gedaan toen ik 14 was, ik heb mezelf niet gewogen, maar ik ben van maat 42 naar 38 gedaan in een halfjaar en ik bewoog niks (kun je nagaan hoe slecht ik at xD) dus als je er bij sport moet het lukken!
Succes!

Dat is onzin eh… Dr BMI is wel heel hoog. En dat is niet echt goed.

Ik zou doen wat hierboven al wordt gezegd en misschien staat er meer in het algemene topic.
succes.

heeeiii

okee thanx ik zal de tips wel gebruiken
uhm…hoezo ‘‘typ normaal’’ laat maar heb t al gezien XD

tenx

Oke, sorry.
Herkansing (:
Ik had niet goed gelezen, en word gewoon een beetje moe van alle meisjes die afvallen omdat ze denken dat ze te dik zijn. Stom ideaalbeeld van tegenwoordig.
Njaa nog steeds denk ik dat het handig is om in het algemene topic te kijken.
Succes.

ik denk dat jou probleem is dat je te weinig eet… en ja, daar kun je ook dikker van worden! Je lichaam heeft iedere dag behoefte aan 2000 cal. die krijg jij absoluut niet binnen! Daardoor denkt je lichaam bij ieder grammetje “opslaan” als voorraad, omdat er anders te weinig brandstof is… dus ga eerst maar eens normaal en gezond eten.

Ben het niet eens met de reacties hier; ik eet ongeveer even veel als zij doet en ik ben wel afgevallen, dus werken doet het echt wel.

Oneens met iedereen hier! Als ik zoveel zou eten als iedereen hier zegt zou ik ook dik zijn. Voor iedereen is het anders. Ik eet geen ontbijt, als lunch 2 droge boterhammen en een stuk fruit, avond eten 1 portie, maar geen aardappels, rijst en brood en dan nog een stuk fruit. En nooit snoep, koek etc. Alleen broodbeleg in het weekend. En ja, veel mensen zeuren daar over, maar anders blijf ik niet constant. Dus meisje, wat jij moet doen is zoeken wat gezond voor jou is!

Trouwens, nog even @ SSLJ:

dat is niet zo, want 2000 is een gemiddelde, de een kan zich volvreten zonder aan te komen en de ander komt al aan van het minste of geringste. Dat wat jij zegt klopt niet…