help! ik mocht nooit naar me vriend

Ik en me vriend hebben nu 6 maand en een week.
3 maanden terug vroeg ik aan me moeder of ik eens naar me vriend toe mocht. en ze zei nee. en ze was heel kwaad.
Nu komt me vriend al 6 maanden steeds naar mij toe. we gaan ook naar de bios, maar me moeder wil niet ik ergens met hem naar toe ga waar we alleen zijn.
nu wil ik weer een poging gaan doen maar heeft iemand tips ofzo.
want ik ben ook nog niet aan de pil en ik weet niet of ik dat eerst moet gaan regelen voordat ik na hem toe ga. etc…

huh maar waarom mag je van haar niet naar je vriend? :")

Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend?

idk waarom ik niet naar me vriend mag
ze wil niet dat ik ergens met hem alleen ben.

hij is 23 en ik 17

vriendinnen van me hebben ook relaties met oudere jongens en hun mogen al slapen na 3 maanden en ik mag nog niet eens naar hem toe na 6 maanden.

huh
maar jullie hebben pas 1 maand zeg je
waar komen dan die 6 maanden vandaan

sorry was een typefout
maar we hebben 6 maanden

Woont hij op zichzelf? Ik snap je moeder wel, die is natuurlijk bang dat je seks gaat hebben. Praat erover met je moeder, waarom het niet mag. En ga aan de pil voor de zekerheid.

TS is 17 en haar vriend 23.

nee hij woont nog bij zijn ouders, die zijn overigens wel vaak weg.
hij is 23 en ik 17

Ik zie het probleem van je ouders niet helemaal. Ik snap dat ze jou niet direct laten slapen bij je vriend aangezien je nog 17 bent en je ouders nog zeggenschap over je hebben, maar na 6 maanden vind ik het zeker kunnen. Vertrouwen je ouders die jongen wel? Want als dat niet het geval is, dan snap ik je ouders best dat ze je niet willen laten slapen bij je vriend.

Wil je toch heel graag bij je vriend slapen, maak je ouders duidelijk dat er niks gaat gebeuren, niks ernstigs. Dat je niet zwanger wil worden van hem (ook al is tie al 23), omdat je bijvoorbeeld nog te jong bent voor een baby en dat slapen heel normaal is als je een relatie hebt en al je vriendinnen dat ook doen. Misschien kunnen je vriendinnen je helpen om aan je ouders te vertellen dat slapen niks ernstigs is?

Wtf… je kan ook als je het perse wilt seks hebben in de bioscoop (wat overigs wel ziek en vies is hoor maar je hebt zulke mensen)
Zal het met je moeder er over hebben, heb je hiervoor een andere vriend gehad? en heb je al seks gehad (met hem?)

Inderdaad.
Hoe kijkt jouw moeder tegen het leeftijdsverschil tussen jullie? Ik kan me voorstellen dat dat mee kan spelen.

Je kan toch ook met hem buiten afspreken? In het park ofzo (klinkt verkeert sorry)

Ik zou er eens goed met je moeder over praten, op een rustige, respectvolle manier, anders bereik je niet veel.