Hallo,
Ik heb dus een probleem waar ik en m’n beste vriendin niet uitkomen. Het zit namelijk zo: Haar vriendje mag ik niet en dat komt omdat hij erg egocentrisch is tegenover m’n beste vriendin en hij kwetst haar ook daardoor begon ik hem langzamerhand ook te haten… M’n beste vriendin en ik hadden er ook erg vaak ruzie over, eerst was het dat zij teveel met haar vriendje bezig was, ook staat m’n vriendin niet zo goed voor school en hij had dus gezegd dat ze toch naar de havo kon gaan (hij steunde haar totaal niet door bijv. te zeggen : het komt wel goed, je haalt het wel ), ook was er een ruzie omdat hij me had beledigd etc. Nu is het zover gekomen dat ik van hem walg. Mijn vriendin wil niet inzien dat hij slecht voor haar is, ik voel me erg machteloos, daarover heb ik ook weer ruzie gemaakt… Het is eigenlijk sinds de relatie begonnen is dat we zoveel ruzie’s hebben. Ik weet ook dat ik me teveel zorgen maakt om haar, maar ik ben zo’n persoon…zij ziet wel het goede in hem (zegt ze) en ik niet en dat terwijl ik dat moet aanzien… En nu wil ik dus vragen, wat m’n beste vriendin moet doen.
Doeiii