HELP! ik lijk jonger dan ik ben!

Hoai!

ik lijk jonger dan ik ben! das zo iritand vroeger was ik altijd heel klein enzo…op de bassisschool zeiden ze altijd aah gaa maar naar groep een…

gelukkig alleen de meisjes! maar weet je ik ben nu nog steeds zo klein en ik lijk heel jong

(is dat een voordeel of niet?) en wat is een goed idee? hakken dragen enzo weet ik al maar nog iets anders?

Xxx Alvast bedankt!

?

Ehm… in je gezicht of ook je figuur?
Je haar los helpt meestal wel (misschien had je dat al). Wat make-up doet ook wonderen. (Niet overdrijven natuurlijk:P)
En dan hakken enzo…

kwa figuur en gezicht…:S

kben 1,63 en heb een beetje heupen!’

ik lijk eerlijk gezegt eerder 14 dan 18

das toch mooi makkelijk, hoef je ook niet aan antirimpelcreme :grinning:

misschien (als je wilt natuurlijk) kun je een foto plaatsen want nu kunnen we je niet echt helpen… maaar inderdaad je haar een beetje nonchalant los en wat make-up helpt wel ^^

das waar:D

kyk maar naar me profiel foto

nah idd, een vriendin van me (22) werd 16 geschat, vond ze leuk: ‘‘dus als ik 40 ben denkt men nog steeds dat ik 22 ben!!’’

maar idd, make up, niet te veel uiteraard, haar in een ‘volwassen/gewaagd’ model knippen, kleding die je heupen accentueert?

haha en hoe oud schatten ze jou?

neem een rollator en een kunstgebit :grinning:

mij schatten ze 21 toen ik 15 was, vond ik niet zo leuk… was bij de apotheek, zeggen ze ja dat kost dan … ik zei toen huh? het is toch gratis? zeggen ja onder de 21, of ben jij nog geen 21? ik dacht echt omg…

ik werd ook altijd jonger geschat hoor, nu niet meer als het goed is :stuck_out_tongue:

Toen ik 13 was werd ik altijd werd ik altijd 15 geschat =|

En nu ik 19 ben, kan ik nog steeds doorgaan voor 16 :3
Muahaha, ik vind het juist leuker om jonger geschat te worden n___n

ik word ook altijd jonger geschat, maar heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee.

bij mij is het altijd verschilllend.
meestal zijn het de oudere mensen die mij ouder schatten, en mensen van mijn leeftijd die me jonger schatten.

Je zou make up moetne proberen, ik denk dat vooral de ogen geaccentueerd moetn worden als je er ouder uit wilt zien dus oogpotlood+mascara ofzo. Als je langer wil lyken helpt volgens my van die soort jurkjes van de H&M altyd goed. Nja eig kun je er nietzoveel aan doen, t licht gwn aan je gezicht =P hakken helpen vast wel en miss grote oorbellen, klinkt raar maar dan zien mensen er echt ouder uit =D

Ik ben 14 maar word regelmatig 16/18 geschat, als ik uitga krijg ik het 16+ bandje en op straat gaan ze vragen of ik korting op me rijbewijs wil.

Ik ging op m’n 13e al uit. :stuck_out_tongue: Maar waar ik woon is dat toch al vroeger. Bij die feesten waar ik heen ga letten ze daar niet op. (Ik weet niet of je kodex enzo kent?)

Oow shit. Ik was bij een ander forum aan het kijken geef ik bij het verkeerde forum een reactie ^^ Domheid :’) Hoe kan je dat verwijderen?