Help! Ik kusde met de jongen waarmee mijn bff mee heeft gezoend !

Een paar maanden geleden werd ik verliefd op een super leuke jongen, wat bleek is dat mijn beste vriendin hem ook leuk vond, ik vond dat niet zo leuk want zij heeft al zoveel jongens gehad en dan zoent ze met hen en dan een week later wil ze het er niet meer over hebben want het was stom? Dus ik dacht ik wil wel graag deze jongen en ik wil hem ook houden!(zeg maar) maar toen een week later had zij met hem afgesproken en gelijk gezoend met tong ! Ik dacht jaaaa daar gaan we weer :rage: en ja hoor een week later vond ze die jongen weer stom of wat dan ook ! Damnn nu 7 weken later kwam ik met hem aan de praat, hij vroeg of ik langs wou komen. Dus ik dacht, oke waarom niet? We hebben een film gekeken en toen moest ik naar huis, bij de deur begon hij mij te kietelen in mij zei, enntoen begonnen we te kussen… Gewoon 3 kusjes op de mond en toen zei ik, ik moet gaan! Ik ben niet zoon meisje dat gelijk zoent en ik voelde me schuldig tegenover mijn vriendin… :dry: was dit goed om te doen? Moet ik het me vriendin vertellen? Wat zouden jullie ervan vinden als je beste vriendin met de jongen kust waar jij mee hebt gezoend?
Help me alsjeblieftt! Een verward meisje van 15

Als je vriendin niks in hem ziet is er toch niks aan de hand?

Als het een echte vriendin is, accepteert zij dat jullie elkaar leuk vinden (als die jongen jou ook leuk vindt). Vertel het haar en spreek nog een keer met die jongen af. Misschien wordt het nog wat en waarschijnlijk vindt je vriendin het nog goed ook!

^Dat ja. Je moet van het vriendje/de crush van je bff afblijven, maar als zij toch niets in hem ziet dan is er niets aan de hand lijkt mij

Als je vriendin niets voor hem voelt, is het geen enkel probleem.

Maar anders: Chicks before dicks.

Er lopen massa’s leuke jongens rond…

Als je vriendin zegt dat ze die jongen stom vindt moet ze niet zeuren vind ik.

&& ik vind 't goed van je, dat je niet gelijk de eerste afspraak aan 't lebberen bent, daar mag 'ie lekker z’n best voor doen hoor. Laat maar zien dat je niet de makkelijkste bent. c:

wtf…
Ben je echt 15?

Nouja, ik neem aan dat die jongen weet dat jullie vriendinnen zijn. Zeker dat hij jullie beide niet voor de gek houd? Want een jongen ziet ook dat hij anders in een lastige situatie terecht komt…

zoals je zelf ook al zei; ze vind die jongen stom. no problemo dus… anders zeurt ze vind ik

Als je vriendin niks voor hem voelt en jullie vinden elkaar echt leuk dan moet zij dat accepteren. En anders zoals eerder gezegd inderdaad “Chicks before dicks”.

ik zou het niet aan haar vertellen

Heei meiden!

bedankt voor jullie hulp!
ik heb het uiteindelijk verteld,
en ze werd niet boos gelukkig!

bedankt!

Het is meestal wel zo netjes om te vragen of ze het niet erg vindt, maar je vriendin klinkt gewoon als een slet (even kort door de bocht). In dit geval is er geen gevoel bij haar, dus kan je gewoon doen wat je wil.

Vage shit.

Wie vindt hij leuk? Dat is de vraag…

Als me beste vriendin met een ander bekt dan is ze vriendin niet meer,je hoort niet als beste vriendin met elkaars vriendje te rommelen dat hoort niet dan is het geen goeie vriendin.

Ik zou flink haar waarheid vertellen dat ze niet goed bezig is,dat ze dit niet kan maken als beste vriendin wat beziel je toch ik had allang gebroken de vriendschap
het is gewoon een grove fout die je kan maken als vriendin.

Dit en je typt niet echt als een 15 jarige maar oke.

Oh en het is kuste niet kusde.