bij mij in de klas zit een irritant meisje ze heeft een heel irritant piep stemmetje …en ze is niet een van de mooiste ze heeft ook iets aan haar rug en zodat ze geboggeld loopt en ze is al best wel lang dus dat ziet er niet uit. het ergste van alles is ze ziet mijn vriendengroep als haar groep bijv. ze gaat dan heel sneaky achter je staan en dan draai je je om enBAM dan is ze er opeens ik schrik me elke keer kapot !! het is eigenlijk best wel zielig maar dan moet ze het maar ook anders aanpakken dan steeds iedereen te gaan volgen.ik pest haar niet ofzo ik doe gwn normaal ik zeg soms hoi of dag en dan denkt ze opeens dat ik haar bff ben . ik wil haar ook niet kwetsen maar ik wil ook geen fake smile opdoen en doen alsof ik vrienden wil zijn !! pls help
ff voor de duidelijkheid
ik praat soms met haar ik ken haar nu al meer dan een half jaar
alleen omdat ze niet een van de mooiste is betekend niet dat ze super aardig is !
alleen omdat een meisje mooi is betekend niet dat ze een slet is
alleeen omdat ik dit ene meisje niet zo mag betekend niet dat ik niet aardig ben !!
ik wil gwn geen vrienden met haar worden ik hoef toch niet met iedereen bevriend te zijn
heeft er iemand dump tips