HELP ik kom niet van een klasgenoot af ! (hoe moet ik haar dumpen!)

bij mij in de klas zit een irritant meisje ze heeft een heel irritant piep stemmetje …en ze is niet een van de mooiste ze heeft ook iets aan haar rug en zodat ze geboggeld loopt en ze is al best wel lang dus dat ziet er niet uit. het ergste van alles is ze ziet mijn vriendengroep als haar groep bijv. ze gaat dan heel sneaky achter je staan en dan draai je je om enBAM dan is ze er opeens ik schrik me elke keer kapot !! het is eigenlijk best wel zielig maar dan moet ze het maar ook anders aanpakken dan steeds iedereen te gaan volgen.ik pest haar niet ofzo ik doe gwn normaal ik zeg soms hoi of dag en dan denkt ze opeens dat ik haar bff ben . ik wil haar ook niet kwetsen maar ik wil ook geen fake smile opdoen en doen alsof ik vrienden wil zijn !! pls help
ff voor de duidelijkheid

ik praat soms met haar ik ken haar nu al meer dan een half jaar
alleen omdat ze niet een van de mooiste is betekend niet dat ze super aardig is !
alleen omdat een meisje mooi is betekend niet dat ze een slet is
alleeen omdat ik dit ene meisje niet zo mag betekend niet dat ik niet aardig ben !!
ik wil gwn geen vrienden met haar worden ik hoef toch niet met iedereen bevriend te zijn
heeft er iemand dump tips :face_with_raised_eyebrow:

ik zal het gewoon tegen haar zeggen, zelf zit er bij mij ook zo’n meisje in mijn klas die deed alsof ik haar bff was.
gewoon normaal tegen haar zeggen dat ze dat niet meer moet doen.
heb ik ook gedaan!
hoe gemeen dat ook klinkt, soms klikt het echt niet. eventjes is het zwaar maar je zult zien dat het werkt. want je kunt toch ook niet de hele tijd fake doen tegen iemand? Als je dat wel doet geef je haar valse hooop en denkt ze dat jullie echt vrienden zijn!

Ik vind het heel erg voor dat meisje. Waarom geef je haar geen kans? Misschien is ze wel erg aardig.

Tbh ik vind jou niet echt aardig overkomen nu

Dit slaat echt nergens op.

Nou omdat je vast in de 1e zit is je populariteit belangrijker dan gevoelens van een ander. :slightly_smiling_face:

1.Negeren/ontwijken
2.Zeggen dat je niet meer met haar wilt omgaan.

Het is 1 van de 2.

Wauw. Wat ben jij onaardig.

Hier sluit ik me volledig bij aan! Het is 1 van de 2!

Dumptips?!

:sob::muscle:

Dat ze lelijk is kan ze niks aan doen, dus dat vind ik ongepast om te melden. Je probleem snap ik wel, in mijn klas zit ook zo’n meisje, vre-se-lijk. Ze komt zo dicht bij je staan, dat je haar voelt voordat je haar ziet. Vooralsnog negeer ik haar maar, maar als het nog erger wordt dan ga ik de confrontatie toch maar aan. (Het irritantste is nog dat ze voortdurend liegt, een normaal gesprek is dus niet mogelijk…)

hahahahaa

‘‘bij mij in de klas zit een irritant meisje ze heeft een heel irritant piep stemmetje …en ze is niet een van de mooiste ze heeft ook iets aan haar rug en zodat ze geboggeld loopt en ze is al best wel lang dus dat ziet er niet uit.’’

Je gaat iemand toch niet om zulke soort redenen ‘dumpen’. Heb je wel echt tegen haar gepraat? Je kan niet oordelen zonder iemand gekend te hebben. Jezus.

jaaa dat heb ik gedaan

Dus je wilt zeggen dat je echt goed hebt gesproken over bepaalde onderwerpen ?Ik snap dat je iemand irritant vind als diegene de hele dag ‘achter je aan’ zit. Maar wat JIJ doet is dat je haar afkeurt op basis van uiterlijk. Ja ze heeft een piepstem, ja ze lelijk, ja ze heeft een boggel. Wat maakt dat uit. Het gaat toch om de persoonlijkheid of niet. Sorry maar dit vind ik niet kunnen.

Jullie zeggen nu wel allemaal dat het niet normaal is om iemand op haar uiterlijk te veroordelen, maar ik kan me voorstellen dat dat wel meespeelt. Als ze niet had gezegd hoe ze er uit zag, dan had je je een minder goed beeld kunnen voorstellen. Ik zou ook helemaal de kriebels krijgen als ‘zo iemand’ me elke keer volgde of in een keer achter me stond.

Ik zou haar gewoon duidelijk zeggen dat je best contact met haar wil, maar dat zij dit ook op een goede manier moet aanpakken. Dat je haar gedrag op het moment heel vervelend vind. Maar geef haar ook uitleg wát je vervelend vind of hoe ze het anders zou kunnen doen. Anders weet 't vrouwke ook niet wat ze moet doen. En tja, verder ben ik het ook wel een beetje met de rest eens: laat haar in haar waarde.

Maar wat zij zegt is dat dat één van de redenen zijn waarom ze niet met haar wil praten. Ik snap dat je mensen hoort te beschrijven, hoe ze zijn en eruit zien, maar zij doet wat heel anders.

Dus als zo’n ‘lelijk’ iemand met iets aan haar rug waardoor ze niet goed kan lopen achter jou aan zat zou je de kriebels krijgen?

Ik zou eerder kriebels krijgen van jou of TS die zo schijnheilig/gemeen zijn die mensen niet eens de kans geven.En daarna hun bek niet eens durven open te trekken. Gatver.

idd.

HAHAHAHA, sorry, ik moest oprecht hardop lachen om de woorden ‘boggel’ en ‘geboggeld’. Het ziet er in ieder geval een stuk leuker uit dan bochel en gebocheld, dat moet ik je nageven.

Maar OT: misschien haar een keertje aanspreken of in het gesprek betrekken? Dan blijft ze niet achter je staan en neemt ze misschien zelf wat initiatief en blijkt ze heel leuk te zijn… Als je haar dan alsnog niet mag kan je altijd proberen een keertje met haar te praten over dat je haar huidige gedrag niet zo fijn vind…