help ik kom niet meer van die bank af

Hoihoi,

Nu ik even geen opleiding heb, zit ik veel thuis. Mijn opleiding begint in februari weer en heb nu best
veel vrije tijd. Wel zit ik op een sport wat ik twee x per week doe en werk ik sowieso 24 uur per week en ga ik in het weekend altijd uit. Maar doordeweeks als mijn vriendinnen naar school zijn en ik hoef niet te werken kan ik zo een hele dag op de bank zitten. Ik heb gewoon geen motivatie om wat te gaan doen, en heb ook nergens zit zin in eigenlijk haha. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En wat deden jullie eraan?

Ook bedenk ik wel eens bij mezelf, haal ik alles uit het leven? Voor je het weet ben je oud! Wat doen jullie om alles uit jullie jeugd/leven te halen?

greetzz

Zoek een hobby? =)
Dat werkt bij mij heel goed. Ik ben dan uiteindelijk ook weleens zo even achter de computer oid, maar ben dan uiteindelijk wel nuttig bezig. Website bijwerken, voor klanten werken… noem het maar. En ik vind het ook superleuk om te doen, dus voor mijzelf haal ik er iets uit waar ik van hou.
Als ik niks te doen heb doe ik ook een hele avond zo niks. Maar soms is dat ook wel lekker, dat doe ik ongeveer 1x per week =)

Als je creatief bent kun je vanalles gaan knutselen?
Of neem anders een abonnement bij de sportschool? En dan natuurlijk wel iedere dag gaan…

jaa het zijn wel goede tips hoor allebei! maar heb ook wel hobby’s
mijn sport en speel wel eens gitaar enzo ;p
maar op een of andere manier doe ik dat gewoon niet
en blijf ik nog op de bank zitten hahah;x

zoek geld op straat?

Kijk je dan tv? Zet die gewoon uit. Bepaal hoeveel uur je max kijkt bijvoorbeeld. Mijn eigen regel thuis; eerst huiswerk hobbys etc, en daarna tv. Dat was meestal dan 9-10uur of later. Dan heb je nog de hele avond.