help! ik kan het niet bestellen

ik wou net deze 2 dingen bestellen
http://www.newlook.com/shop/womens/tops/grey-cat-face-3-4-sleeve-hoodie_257353004
http://www.newlook.com/shop/womens/nightwear/cream-college-hudson-onesie_258079612
ik vond ze echt zoo leuk en ik zocht er al heel lang naar
maar kom er dus net achter dat je niet met ideal kan betalen :frowning_face:
weet iemand of ze dit nog ergens anders verkopen waar je wel met ideal kan betalen x

Paypal maken?

Paypal is superveilig, dus no problemo (:

jaa , ik kan wel even in de stads gaan kyken , hoop dat ze het daar dan hebben

denk niet dat het gaat… want ik ben minderjarig en m’n moeder vind het niet echt betrouwbaar

volgens mij zijn heel veel meiden die paypal hebben voor bv ebay minderjarig.
en waarom vind je moeder het onbetrouwbaar als het niet onbetrouwbaar is… dat vind ik altijd een beetje raar.

vind ze de gewone bank ook niet betrouwbaar dan?

Jawel , maar dit is toch anders het is online

Maar hoe kan ik haar overtuigen dan ?

New Look is gewoon een winkel die bijvoorbeeld in Rotterdam zit en sommige V&D’s hebben ook een New Look afdeling. Dus ik snap niet waarom het onbetrouwbaar zou zijn. Of vind ze bestellen via de H&M site ook onbetrouwbaar?

Je snapt het niet , bij h&m kan je gewoon met ideal betalen maar bij new look niet en kan het het alleen met andere methode’s

gatverdamme wat een lelijk ding die laatste.
:bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: respect als je dat durft te dragen echt waar!!!

Jeetje, ik snap het wel. Maar je leest niet goed. De winkel zit in Rotterdam en op een paar locaties in sommige V&D’s. Het is dus gewoon een winkel, net als de H&M. Het enige is dat je via het buitenland besteld en daar kennen ze geen iDeal. Dus of via internet bestellen of naar een New Look afdeling/winkel in de buurt gaan en hopen dat ze die items hebben. Verder kan ik je ook niet helpen.

@Daphinitly: Ik geloof dat haar moeder Paypal onbetrouwbaar vindt. En dus niet de webwinkel. Misschien vindt ze die ook wel onbetrouwbaar, maar naar mijn idee ging het om het niet vertrouwen van Paypal?

Het is dan ook gemaakt om er mee in je bed te blijven liggen

Ja maar dat slaat dan toch ook nergens op? Waarom zou ideal betrouwbaarder zijn dan Paypal?

Smaken verschillen :slightly_smiling_face:

Paypal is heel erg veilig en echt overbekend. Dus die zorgen van je moeder zijn niet nodig.
Maar goed, er zijn ook new look winkels in Nederland, iig in Rotterdam.

let niet op haar, heeft waarschijnlijk aandacht te kort als je andere topics leest met haar gespam.