Help! Ik hou van mijn vriend, maar verlang naar een ander..

Allereerst wil ik kwijt dat ik een geweldige vriend heb.
Het is sinds een week aan, maar ik heb me in tijden niet zó fantastische gevoeld. Voor dat het aan ging waren we drie maanden aan het daten, en het klikte al ontzettend snel.
Helaas liggen onze interesses niet helemaal op dezelfde lijn, en gaat zijn humor soms net over mijn grens heen.
Maar goed,niet iedere relatie is perfect toch?! :flushed:

Oké, het begon ongeveer 7 maanden geleden. Ik begon met sporten, wou mijn conditie lekker omhoog gooien en aan een nieuwe start beginnen. Inclusief gezond eten en al die shit. :flushed:

In de sportschool kwam ik HEM tegen. De ex van mijn beste vriendin. Ik stuurde haar een whatsapp dat ik hem zag lopen.
Ze is zelf al weer 2 jaar erg gelukkig met haar vriend maar het is wel op een rot manier uit gegaan tussen haar en haar ex (die ik tegen kwam in de sportschool). Ze had hem na die tijd niet meer gezien. Geen flauw idee waarom ik haar whatsappte, ik denk uit overhaast.
Toen het net uit was tussen hun whatsappte hij me vaak, maar heb hem daarna nooit meer gesproken.
Ik drukte mijn telefoon uit en ging verder sporten.
Tot… meneer mij in de gaten had en naar me toe kwam lopen.
Hij vroeg heel lief hoe het ging en we hadden een praatje.
Ik viel niet voor hem hoor… nee… laat staan op zijn gigantische spierenbundel, leuke koppie, lieve glimlach, en charmante houding. :bowing_man:
Oké ik viel wel voor hem. :bored:
Nadat ik uit de sportschool was, stuurde hij me een bericht.
Dat ging 3 maanden lang door, smsen, whatsappen, facebookchat, bijna elke dag samen sporten, zoenen, kusjes geven.
Wel gaf hij gelijk aan: ‘Ik moet mijn leven eerst op de rit krijgen en pas dan wil ik kijken naar een serieuze relatie in mijn leven, nu nog lang niet, dit is voor de fun’’
Dat interesseerde me toen niks, omdat hij té leuk was om weg te doen. :camera:
Tot ik gevoelens kreeg, probeerde het niet te laten merken maar ineens hoorde ik niks meer van hem… hij kwam niet meer in de sportschool en reageerde nergens meer op. Hij woont ook heel wat verder weg.

Ik vergat het en kwam mijn, inmiddels vriend, tegen.
Tot ik vanmiddag een whatsapp van hem kreeg met gefeliciteerd, ik bedankte hem en vroeg gelijk waarom die niks meer liet horen maanden geleden.
Hij gaf toe dat hij gevoelens kreeg en er daarna mee stopte, hij wou mij en hem geen pijn doen, omdat hij zijn leven eerst op orde wou hebben.
Ik zal eerlijk zeggen meiden, ik heb me nog nooit bij iemand zo goed gevoeld als bij hem, en ik mis hem.
Ik zei dat we elkaar toch nooit meer zouden zien waarop hij zei dat ik dat ‘‘niet kon weten’’ en dat we elkaar wel weer ‘‘tegen zouden komen’’ of 1 van ons naar de ander zou gaan. :dry:

Hoe raar is het dat je zo van eén iemand kan houden, maar zoveel naar een ander kan verlangen?
Wat zouden jullie doen in mijn schoenen? :sob::muscle:

volg je hart
en je hart zit overduidelijk bij die andere jongen.

Ik vind het heel lastig. Sowieso zou ik eerst naar je echte relatie kijken zonder die andere jongen erbij te betrekken. Het is pas net een week aan en ja je interesses liggen niet op een lijn, maar wanneer je praat is er niks aan de hand. Sowieso kan je niet compleet hetzelfde zijn.

Van die andere jongen krijg je gewoon geen zekerheid en dit lijkt wel gewoon puur om je op het verkeerde been te zetten. Kan hij op de een of andere manier hebben gehoord dat je nu een vriend hebt?

Ik zou heel erg kijken wie je het leukst vindt en als je voor je vriend gaat, moet je het contact ook afhouden van die andere jongen, want je voelt je wel tot hem aangetrokkenn

weet je beste vriendin dat je zo ongeveer ging met haar ex. Ik zou namelijk echt ontiegelijk boos zijn.