Help ik hebe en grote neus!?

Ik heb een hele grote neus . Ik had er eerst nooit last van gehad tot mijn vader ( ik haat hem ) me zei dat ik een grote neus heb en dat ik een operatie moest doen , Ik was toen 8 en had geen idee wat dat allemaal inhield . sinds hij dat gezegd heeft zie ik nu ook dat ik een grote neus heb en hoor ik het elke dag .
Ik heb er nu al een aantal jaar last van en ben zelfs erg depresief. Ik zie het soms niet meer zitten en dat heeft vooral te maken met een jongen waar ik ontzettend verliefd op ben maar ik ben zo lelijk dat ik nooit een kans zal hebben . laatst zei hij dat ik op mijn broer leek . en dat ik net als hem een grote neus heb . Hij bedoelde het niet kwaad , toch voel ik me nu zo waardeloos …iemand tips om mijn neus kleiner te laten lijken of om zelfvertrouwen te krijgen??

Ik heb ook een grote neus, en het boeit me geen zak. Iedereen heeft slechte punten, ook al zie je ze het meest bij jezelf. En tja, als je echt plastische chirurgie wilt gaan doen oid, dan moet je daar goed over nadenken en het zelf willen!

Er zijn een aantal manieren dmv met make-up je neus kleiner te maken (vooral smaller). Tik gewoon eens in: neus kleiner maken make-up! Het kan misschien helpen :’)

Je kan met make-up je neus contouren, maar ik denk dat het het beste is als je jezelf gewoon accepteert hoe je bent :wink:

Vraag of je vader dat soort dingen niet meer wilt zeggen. Is niet echt netjes.

Mijn neus is enorm, maar ik heb er nu wel mee leren leven. Ik denk niet dat ik met een neuscorrectie gelukkiger word, natuurlijk zou een kleinere neus leuk zijn maar deze neus houdt me niet tegen om waar te maken wat ik wil in dit leven. Plus, waarschijnlijk gaat hij over een x aantal jaar toch verscholen zitten achter een dokterskapje :’)
Nee maar zonder grappen, het is zeker niet netjes van je vader dat hij dat zomaar zegt. Hoe moeilijk het ook is, probeer je er niets van aan te trekken. Natuurlijk zijn er momenten dat je je rot voelt en dat begrijp ik, maar je gaat je leven toch niet laten beïnvloeden door een neus? Als iemand je aardig vind zal diegene echt niet afgeschrikt worden door een grote neus en als dat wel gebeurd, ben je diegene niet waard.