Help ik heb uitgerekte oorbel gaatje!

Hiiiii,

Ik ben 18 jaar en heb sinds mijn 7e al gaatjes in mijn oor. Maar afgelopen half jaar is mijn gaatje heel erg gaan uitrekken waardoor mijn linker oorbel gaatje nu bijna op uitscheuren staat. Ik vermoed dat het laten dichtgroeien geen optie is omdat het nu al een vrij groot gat is en ik mijn gaatjes al lang heb. Iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet tegen dit probleem???

Misschien bij de piercershop advies vragen?

Zelf heb ik hier geen ervaring mee maar heb een vriendin die iets soortgelijks heeft. Haar raadde ik aan enkel nog zulke oorbel dopjes te gebruiken die zo’n plastic ring daar rond hebben. Het geneest niet het scheuren maar voorkomt al ten miste het verder scheuren ervan! :slight_smile: bij haar heeft het erg geholpen! Zware oorbellen draagt ze ook niet meer. Verder heb ik ook eens geleerd dat het scheuren van een gaatje in je oor ook de oorzaak kon zijn van te weinig elastine of collageen in je lichaam. Dit zorgt ervoor dat je huid lekker elastisch en egaal/sterk blijft (denk ook maar aan rimpels). Hopelijk helpt dit een beetje!!