Help, ik heb oranje knieën en voeten!

Ik gebruik zelfbruinende bodylotion van het Kruidvat, merk Satine, voor de lichte huid (werkt superduper goed). Als ik zelfbruiner gebruik, ziet m’n huid er mooi gebruind uit, alleen zijn m’n knieën en voeten dan oranje!! Hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen? Dat verpest het echt. Ik scheer altijd vantevoren m’n benen, scrub 2x in de week en smeer het gelijkmatig uit.

HELLUPPPPP

Goed scrubben van te voren, en minder gebruiken bij je voeten en knieën. En nog beter uitsmeren? Verder weet ik niet echt eigenlijk…

Hm, ja dan moet je toch extra uitsmeren denk ik, en gewoon minder lotion op die plekken gebruiken.

Niet zo veel bij je knieen en voeten gebruiken;)
OF gewoon helemaal niet> lange leve een roomwitte huid(L)

Ja, de volgende keer proberen beter uit te smeren? Of meng het met een bodylotion en smeer dat op je knieën en voeten, dan is het effect wat minder daar?

Dank je wel voor snelle reacties!
Wat Layana zegt is denk ik wel een goeie tip, dank je wel! Ik heb wel eens geprobeerd minder te doen op m’n knieën en voeten maar dan was het allemaal weer veel te wit :frowning_face:

En Nokker, ik gebruik zelfbruiner omdat ik allemaal rode puntjes op m’n huid heb en je die minder ziet als de huid wat bruiner is. Ben het met je eens dat roomwit ook wel mooi kan zijn (als het je staat)

hihihihi

Hahaha wat zijn jullie gemeen :grinning:

Sorry hahaha. Maar het klinkt zo grappig.
“Ik heb oranje knieën”
Maar ik denk inderdaad dat je het van te voren heel goed moet scrubben!

Geeft niet haha ik vind het wel een grappige reactie. Ik moest zelf ook wel lachen toen ik mezelf in de spiegel zag met die belachelijke oempaloempa knieën hahaha!!!

Scrubben inderdaad, en nog beter uitsmeren.

Lang leve de zonnebank! duh.

Kanker en er uitzien alsof je in de winter op vakantie naar Ecuador bent gegaan!
Joepie!

OT: Crème op voorhand aanbrengen op de plaatsen waar je bruin wordt. Gewone bodylotion dus.
Om het weg te krijgen: scrubben.