Help, ik heb het al helemaal verpest!

Dus sinds dit schooljaar zit ik bij een jongen in de klas die van 5 havo naar vwo kwam. Bij een vak vroeg hij of ik al naast iemand zat in het begin van het jaar. Ik vond hem meteen al leuk, dus nou zit ie naast me. Alleen ik weet echt niet wat ik moet zeggen of doen en we hebben 3 keer per week die les samen! Het is echt een ramp. In het begin leek het ook alsof hij zijn best deed, want ik kwam hem een keer tegen op stap. Volgens mijn vriendinnen heeft ie toen een paar pogingen gedaan om contact te maken, maar ik heb dat helemaal niet gemerkt, omdat ik een beetje te veel op had. En na die keer dat ik hem tegenkwam is het alsof hij zoiets heeft van laat maar zitten. Ik ben echt bang dat ik hem het gevoel heb gegeven alsof ik hem niet wilde en ik weet echt niet wat ik nou moet doen!
Dus heeft iemand advies ofzo?

Zoals je vriendinnen zeggen heeft hij het we geprobeerd. Misschien moet jij nu de stap zetten om te laten zien dat je hem wel ziet zitten.

Maar wat moet ik dan doen?

Ik zou niet te hard van stapel lopen. Eerst een onderwerp vinden wat jullie allebei leuk vinden, rustig aan vrienden worden. Dan kun je misschien een stapje verder zetten, als hij jou ook (nog) ziet zitten!

vraag dingen zoals ,
ga je nog wat doen vanmiddag/in het weekend.
hoe was je dag.
Succes! xx

misschien idd rustig beginnen ^ en daarna vragen of hij het leuk vind om samen iets te doen. of samen leren… WHATEVER…

Haha thanks guys! Alleen hij is niet zo uitgebreid in z’n antwoorden als ik iets vraag. En lijk ik dan niet te nieuwsgierig?

Nieuwsgierig is juist goed. Dan laat je merken dat je geinteresseerd bent in hem.