Help, ik heb een vraag! :)

Hoi,

Ik vind al een tijdje een jongen uit mijn klas leuk. Een hele lange tijd wist ik bijna zeker dat hij mij ook leuk vond. (Hij is een jongen die je niet echt serieus kan nemen, maar in dingen met meisjes is hij verlegen, hij heeft nog nooit verkering gehad)

Vandaag maakte hij alleen flauwe opmerkingen over mij tegen zijn vrienden. (Mijn vriendin hoorde dit)
En een paar dagen geleden zei hij ook op een bepaalde manier ‘Haaai, lekker gezellig’ tegen mij toen hij naast me kwam zitten. (Het klonk alsof hij zichzelf grappig vond)

Nu weet ik dus niet echt of hij mij nog leuk vind.

(We praten niet veel, maar hij keek me wel veel aan, maakte grapjes, plaagde me en mijn vriendin hoorde gesprekken over dat hij me leuk vond)

Ik wil misschien morgen aan hem vragen waarom hij zulke opmerkingen over mij maakt. Is dit een goed idee of niet?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Het spijt me, maar uit dit verhaal kan ik echt helemaal niks opmaken.
Ik denk dat je voor een duidelijk antwoord iets meer persoonlijk contact met hem moet zoeken.

Aah jammer ik probeer even een duidelijker verhaal te maken.

Er is iets te weinig informatie over hoe hij is, jullie met elkaar omgaan, hoe jullie verhouding en contact is etc. Misschien kunnen we je helpen als je dat wat uitgebreider toelicht.

Ik heb het aangepast :slightly_smiling_face:

mss is hij op u ma wil hij da zijn vrienden da nie weten …
je kan ook altijd een vriendin eens met die jongen laten praten, smsen,…
zo zou een vriendin kunnen vragen wat vind je eigenlijk van…
bij mij is het ook zo gegaan en nu zijn we een gelukkig koppeltje :upside_down_face:

Ik zou het aan hem vragen.

Ik zou het ook aan hem vragen. Ook misschien wat meer contact met hem zoeken, en meer praten zo kom je er ook beter achter of hij je leuk vind of niet.

Idd gewoon aan hem vragen :slightly_smiling_face:

Oké ik ga het proberen morgen, bedankt ! :grinning:

Wow haha ik las dit dus :’)

Maar heel veel succes haha!!!

Las ik ook hahaha XD

EEENNNNN ze heeft nog steeds niks gedaan…
durft ze niet ;( (ik ben die vriendin) hahah :stuck_out_tongue:

ze had er wel over, maar durft niks :0

Eline, ik durf wel maar die 2 dagen die er tijd was, was hij altijd en ik overdrijf niet, maar altijd bij zijn vrienden.
Eline, jij doet zelf ook niks slimbo (bij ‘Rainey’) ben benieuwd met schoolfeest of je iets gaat doen…

Hahaha niet vechten hea :stuck_out_tongue:

…juist :’)

Haha we durven beide niet veel te doen bij de jongens die we leuk vinden.

Ehm… Oke! ;s

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html