Help, ik heb een maandverbod!

Hi, ik ben 2 weken terug naar de lord gegaan. De lord is een club in mijn woonplaats voor 16 jaar en ouder. Een vriendin van mij vroeg of ze mijn ID mocht lenen, ik had dit vaker gedaan en dat ging met een andere vriendin altijd goed. Helaas ging het deze keer fout! Mijn ID werd afgepakt. Toen ik naar huis ging ben ik naar de bewaker toe gegaan en heb eerlijk vertelt dat ik hem had uitgeleend. De bewaker heeft gelukkig mijn ID op dat moment terug gegeven en zei dat ik 4 weken de lord niet in mag. Het had erger kunnen wezen want er zijn genoeg die voor zoiets een boete krijgen of zelfs naar het politie bureau moeten.

Maargoed, nu heb ik dus een dingetje…
Ik wil zo graag uit vanavond. Er staan altijd 2 bewakers. Als ik nou gewoon ga staan bij een andere bewaker, en naar binnen ga als het hartstikke druk is in die rij, dan zullen ze snel kijken naar me geboortedatum en kan ik misschien doorlopen.

Ik zit dus nu echt heel erg in een struggle… dan heb ik zo me makeup gedaan en ingedronken en kom ik er opeens niet in en kan ik weer naar huis. Maar er is ook misschien een kans dat het lukt.

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat jullie zouden doen ? :flushed:

Gewoon thuisblijven. En voortaan je id niet meer af laten pakken.

Ga wat anders doen. Overleef je vast wel

Ga naar een andere bar/club.

Probleem is dat dit de enigste club is in de stad waar ook al mijn vrienden heen gaan. Verder zijn er wat kroegen en stukje fietsen is een dorp 1tje maar die is maar tot 2 u s’nachts open :flushed:

Ben ik de enige die het echt heel raar vind dat je dus een vriendin hebt van onder de 16 die tot zo laat uit mag met drank en alles? Want als ik het zo begrijp is dat dus later dan 2 uur want 2 uur is te vroeg? Lekkere ouders.

Een maand niet uitgaan overleef je inderdaad wel. Je hebt nog zoveel jaar om te feesten en die maand is zo voorbij

Eigen schuld, dus ik zou het accepteren voordat je jezelf in nog veel ergere problemen stort

Ik vind het niet raar, ik was ook al in de stad te vinden op mijn 15de. Mijn moeder vond het belangrijker dat ik veilig thuis kwam dan dat een tijd werd afgesproken. Dus ik fietste eerst samen met mijn vriendinnen naar hun huis en werd dan daar met de auto door mijn moeder opgehaald. Al is het nu misschien wel raarder omdat de leeftijd omhoog is geschroefd…

Oh en ik zou niet gaan, van een maandje niet stappen ga je echt niet dood. Als je gesnapt word ben je nog verder van huis dan nu.

Ik zou gewoon niet gaan, je moet leren van je fouten.

Ik vind dat niet raar hoor, toen ik zelf die leeftijd had mocht ik ook gewoon zelf weten tot hoelaat ik naar het café ging en dan was ik ook echt niet voor 2 uur thuis. Ook qua drank deden mijn ouders op die leeftijd nooit moeilijk hoor.

Verder zal een maand niet uitgaan ook echt niet slecht zijn voor je en dat overleef je ook vast wel en anders spreek je gewoon gezellig met vriendinnen af bij iemand thuis.

Mee eens

Wauw, je hebt zoveel geluk gehad. Jammer eigenlijk, want je hebt er niets van geleerd.

Precies wat Kopjechino zegt

Niet gaan.
Straks word je weer gepakt en heb je echt problemen.
Je mag in je handjes knijpen, en je vriendin ook. Meestal hoor je voor dit soort praktijken een dikke boete te krijgen.
Je kan een maandje niet naar die kroeg. Ik zou juichen van blijdschap.

Als die bewaker jou weer tegenkomt en ziet dat je het weer probeert zit je pas echt in de problemen. Wees blij dat hij dit keer zo soepel is geweest en maak er geen misbruik van.

Haha ik was ook ontzettend blij dat ik geen boete had gekregen of mee moest naar het politie bureau want dat gebeurd bij sommigen ook wel is. En ik heb hier zeker wel van geleerd. Maandverbod is niet leuk dus ik ga het zeker niet weer doen want wie weet wat er dan gebeurd.

Ik heb het gisteren toch geprobeerd en ik ben gewoon binnengekomen zonder problems :upside_down_face:

Iedergeval bedankt voor jullie reactie’s. 1 ding is zeker… ik leen nooit meer iets uit! haha