Hi, ik ben 2 weken terug naar de lord gegaan. De lord is een club in mijn woonplaats voor 16 jaar en ouder. Een vriendin van mij vroeg of ze mijn ID mocht lenen, ik had dit vaker gedaan en dat ging met een andere vriendin altijd goed. Helaas ging het deze keer fout! Mijn ID werd afgepakt. Toen ik naar huis ging ben ik naar de bewaker toe gegaan en heb eerlijk vertelt dat ik hem had uitgeleend. De bewaker heeft gelukkig mijn ID op dat moment terug gegeven en zei dat ik 4 weken de lord niet in mag. Het had erger kunnen wezen want er zijn genoeg die voor zoiets een boete krijgen of zelfs naar het politie bureau moeten.
Maargoed, nu heb ik dus een dingetje…
Ik wil zo graag uit vanavond. Er staan altijd 2 bewakers. Als ik nou gewoon ga staan bij een andere bewaker, en naar binnen ga als het hartstikke druk is in die rij, dan zullen ze snel kijken naar me geboortedatum en kan ik misschien doorlopen.
Ik zit dus nu echt heel erg in een struggle… dan heb ik zo me makeup gedaan en ingedronken en kom ik er opeens niet in en kan ik weer naar huis. Maar er is ook misschien een kans dat het lukt.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat jullie zouden doen ?