help ik heb een kortslip

wat moet ik doen.
ik vind dit heel erg!!!
wat kan ik hier aan doen?
en kan het voor de kest weg zijn?

een hulpeloos meisje

koortslip*

nou, je hebt herpes simplex opgelopen.
wacht totdat het over gaat, eet voldoende vitamines, houd je weerstand hoog. dus slaap genoeg, sport en drink ook voldoende en dan word je vanzelf weer beter.

compeed lipblaasjes patch kopen :slightly_smiling_face: het gaat er niet eerder van weg maar het valt dan veel minder op!

Verveel je je, dat je zoveel topics start?

Kort - Slip x’)

KOORTSLIP . Dankje .

KIND heb je geen SOA.

idd, je verzint het vast :’]

het is er wel een variant op
dit is herpes simplex, de soa is herpes genitales

Hahahah, dacht precies hetzelfde (’:

oooh hahaha dat wist ik eigenlijk niet eens. ;o

Zoen de eerste persoon die je tegenkomt, werkt altijd.

smeer er zovirax op voordat je gaat slapen, zorgt ervoor dat het uitdroogt en als het goed is, is het dan al een stuk minder de volgende dag. Zit het er nog steeds, dan weer 's avonds voor het slapen op doen. Maar het zal wel weg zijn voor kerst hoor, als je het verder maar met rust laat.

dankje wel voor de tip.
en ik hoop dat het weg is voor de kest
lientje

Pardon mensen,
het is wél KORTSLIP en geen KOORTSLIP,
dus niks mis met deze titel!

wtf? xD

Koortslip zit er bij mij meestal een week, daarna wordt het een korstje dat een week blijft zitten, dus waarschijnlijk ben je ‘‘verlost’’ voor de kerst.
Zovirax werkt bij mij averechts (dan komt de koortslip gemuteerd terug op me kin echt superranzig), maar bij de meesten werkt het wel dus het is een kwestie van uitproberen. Zovirax moet je overigens 2 tot 3 keer aanbrengen per dag, dus 's ochtends, 's avonds en misschien 's middags nog.
Succes er mee… haat aan koortslip x’D

het is wel koortslip.
http://www.huidinfo.nl/koortslip.html
asjeblieft.

Nouja =|
Word ik nou gek? Haha.
Wij hebben ALTIJD geleerd, dat een kortslip of ‘koortslip’ niets met koorts te maken heeft, en dat het kortslip is. Met verzorging, biologie en zelfs nederlands :stuck_out_tongue: Haha.
Maar het zal dan wel…

Rare school heb jij dan.

Ze is het zusje van de topicstarter van het topic “vindt jij de eerste indruk belangrijk” het zit dus een beetje in de familie : )

Nouja, het heeft wel iets met koorts te maken. Kleine kinderen die het herpes virus oplopen, krijgen er vaak koorts door. Misschien dat het daarom ook zo heet.

Anyhow, compeed patch vind ik heel fijn: korstjes doen bij mij vreselijk veel zeer en barsten open, en compeed houdt 't zachter, laat 't sneller weggaan (1,5 week hooguit!), doet geen zeer, jeukt niet, hygiënischer, je ziet 't minder… Die cremetjes werken voor geen meter bij mij! Ooh, tea tree oil erop helpt ook (bij mij dan) want het ontsmet. 't Brand wel als de tyfus, maar goed.