Help! Ik heb een jongensprobleem..

Hooi iedereen,
Ik heb een probleempje,
Een paar meisjes uit mijn klas plagen mij met een jongen uit mijn klas, ze zeggen dat ik verliefd ben en hij op mij omdat we gewoon een beetje lol hadden tijdens de les. Nu laten ze de hele tijd briefjes door de klas gaan alleen ik vind datg niet leuk en dat zeg ik dan en dan zeggen ze dat ze een vrije meningsuiting hebben enzo… (Hij is best aardig) Wat moet ik doen? Toegeven of negeren?

En dan nog een probleempje,
Ik ken een jongen bij mij op school al 8 jaar, en ik vind hem langzamerhand wel leuk. Alleen ben ik bang dat hij me gaat uitlachen ofzo, ik heb het wel altijd heel gezellig met hem en ik kan hem alles vertellen! Wat moet ik doen??

Xxx

Is de jongen uit het 1e probleem dezelfde jongen uit het 2e probleem?

uit probleem 1, ik vind die meisjes kinderachtig zeg…

Die meisjes uit 1 zijn zeker jaloers ofzo!
En wat Rosalieeen zegt.

Ze hebben wel vrijheid van meningsuiting maar dit is pesten.
En pesten is geen vrijheid van meningsuiting.

waarom zijn mensen zo kinderachtig tegenwoordig, achjaa…

en probleem 2: ben je gooed bevriend met die jongen of ken je hem alleen?
ik zou wat meer met hem omgaan dan en op het goede moment keertje vragen wat hij van je vind en vertellen dat je hem wel ziet zitten ofzo?

jaa,dat had ik ook een jaar geleden,alleen kwam dat zomaar uit het niets,zeiden ze dat die jongen had gezecht dat hij mij leuk vond…
was best een leuke jongen enzo,maar ik geloof roddels niet zo snel,

OT:
dus,gewoon doen alsof het je niet uitmaakt,
gewoon heel sarcastisch “ja hooor,ik vind hem heel leuk”
mja miss verpest je dan je kansen bij die jongen ook een beetje,reageer gewoon netals die jongen doet

ik bedoel,hoelang willen ze je ermee “pesten”?

btw,lees op je profiel dat je 16 bent? omg dat zijn wel heeel erg kinderachtige mensen van 16 dan die dat doen? das meer iets voor de eerste…

Ik heb precies hetzelfde! Alleen geven mijn vriendinnen geen briefjes door maar ze zegen het wel de hele tijd dingen. Ik weet gewoon niet of ik hem echt leuk vind maar ik denk in ieder geval een beetje.
Jij veel succes!

Wat een trieste kutkinders! Als ik datzo mag zeggen…

Nee

probleem 1: de meiden uit je klas negeren, en als ze erover lachen ofzo zeg je wat zijn jullie kinderachtig :crazy_face:

probleem 2: Nog meer aandacht aan hem geven of flirten en dan zie je wel verder en misschien voelt hij over een tijdje dan hetzelfde als jij voor hem voelt.

Nee ik ben geen 16 maar ik had een typfoutje moest ik nog veranderen, sorry daarvoor k ben 13

Ik ben best wel goed bevriend met hem!

idd, die meisjes zijn jaloers denk ik. maar ik zou er gewoon niet op letten! dat zij nou niet leuk genoeg zijn om een jongen te krijgen…

Het zijn wel mijn beste vriendinnen die het doen, en ik weet ook niet zeker of hij (probleem1) mij wel echt leuk vind omdat zij het hebben gezegt en ik weet niet of het wel uit zijn mond is gekomen…

ooooh please juliaaa :astonished:
dus je vind hem wel leuk?

2: who is it?:face_with_raised_eyebrow:?

:couplekiss_man_woman:

probleem 1:
ik vind dat je het w,b,b,r niet zo kwalijk moet nemen.
je ziet hem gewoon als vriend!

probleem 2:
oeehh julia, wie is het?:slightly_smiling_face:

hmm, als mijn beste vriendinnen zo kinderachtig zouden doen, zou ik wel even met ze daarover babbelen, beetje raar namelijk.

maar kennelijk reageren je ‘vriendinnen’ hier zelf al?
ze willen het vast even voor je uitleggen (:

probleem 1: als die meiden je vriendinnen zijn moet je gewoon duidelijk maken dat je het niet leuk vindt. dat doe ik ook wel eens, een vriendin noemde me altijd naad (ik heet nadia) en dat vond ik niet leuk, dus de volgende dag toen ze me weer zo noemde zei ik gewoon wil je me niet zo noemen? ik vind het namelijk best wel niet leuk.
probleem 2: vragen of hij iemand leuk vindt, begin over dat onderwerp, & dan hopen dat hij hetzelfde vraagt enzo :slightly_smiling_face: kan ook op msn of via sms of iets.

Probleem2: Durf ik niet :thinking: