Help, ik heb een budget!

Ik heb een budget van € 175,00, daar moet ik dus al mijn winterkleren van halen. Ik heb

:diamonds: 2 broeken
:diamonds: 3 truien
:diamonds: 2 shirts met lange mouwen
:diamonds: winterschoenen
:diamonds: sokken
:diamonds: onderbroeken

nodig.

Ga ik dit wel eens redden met € 175,00 ? :flushed:

Ligt eraan waar je het koopt.

Ik ga langs Vero Moda, ONLY, h&m , Primark en dat soort winkels. Ik weet alleen niet hoe ik het ga redden met goede, warme winterschoenen… :dry:
Ik moet leven van mijn kinderbijslag…

Jahoor, makkelijk.
Broeken geef ik meestal 20 euro aan uit. 2 x 20=40.
Truien heb je al voor een tientje/vijftien euro. = 35/40
ondergoed kun je in 5-packs kopen. tientje
sokken is hetzelfde verhaal, bij de primark heb je 15 paar voor een tientje.
t-shirts effen, bij de primark 5 - 7,50 = 15 euro
schoenen heb ik altijd voor 30 - 40 euro.

Samen is dat 150 euro. Even snel samengevat.

Hoeveel truien heb je op dit moment? In principe kan je aan 3 truien genoeg hebben, als je nog truien hebt kun je daar dus op besparen. Schoenen hoeven ook niet duur te zijn.

Zeg; 40 euro schoenen, 40 euro broeken, 50 euro truien, 20 euro shirts met lange mouw, 15 euro onderbroeken en 6 euro sokken. Zit je op 171 euro.

Koop gewoon veel in de sale, er zijn nu ook gewoon truien enzo in de sales. Ik koop echt bijna nooit dingen in de normale collecties, alleen als iets sowieso uitverkocht gaat zijn en ik het echt wil. Bij H&M heb je ook standaard broeken en shirts voor 4,95 - 9,95.

Dus:
2 broeken bij H&M €19,90
3 truien bij H&M, Bershka of Primark ofzo €45-50
2 shirts lange mouwen bij H&M €19,90
7 paar sokken bij Primark €3
8 strings bij Primark €8

= 100,80

Dus nog 75 eu over voor schoenen en eventueel meer kleding. Bij van Haren heb je wel goedkope schoenen en op Marktplaats kan je goedkoop duurdere schoenen scoren. Nike air max voor 60 euro ofzo.

Ik denk dat je het gaat redden hoor, misschien is internetshoppen en dan googelen voor kortingscodes handig? Spartoo, zalando, omoda, h&m, pieces etc hebben vaak kortingcodes. Je kan je voor only/veromoda/pieces bv aanmelden gratis ip de nieuwsbrief of members club en dan krijg je gelijk al 20% korting op ieder artikel wat je bestelt. En je kan de bestelling gratis laten afleveren op een kiala afhaalpunt.

:diamonds: 2 broeken → Heb je bij de H&M vanaf 10 euro, een spijkerbroek. Pieces heeft ook broeken voor 15 euro.
:diamonds: 3 truien → Heb je al leuke goede voor tussen de 10-35 euro.
:diamonds: 2 shirts met lange mouwen → Kan je misschien voor 5 euro per stuk al krijgen. Anders 10 euro.
:diamonds: winterschoenen → Is gewoon goed zoeken, ik zou echt leer adviseren van haren heeft dat al vrij goedkoop.
:diamonds: sokken → Hema heb je iets van 5 paar voor 3,50 en primark heeft geloof ik 7 paar voor 3 euro.
:diamonds: onderbroeken → Hema heb je een 3pack onderbroeken/hipsters/boxers/strings voor 3 euro.

Dat lukt makkelijk hoor. Ik krijg elke maand €50 en daar heb ik gewoon elke maand genoeg aan. Broeken heb je bij de H&M in de sale voor een tientje, truien ook zoiets. Schoenen hoeven ook niet heel duur te zijn, misschien €50. Dat maakt dan €100. Dan heb je nog shirt, sokken en onderbroeken nodig en daar heb je €75 voor. Sokken en onderbroeken kan je in multipacks kopen voor €5/€10, maakt €130 ongeveer, of iets minder. Dan heb je €45 voor shirts en dat gaat toch wel lukken lijkt me?

De sale is alweer begonnen. Kijk daar dus naar in verschillende winkels en websites. Primark, h&m en c&a zijn goedkope winkels waar je dit wel kunt halen. (bij c&a hebben ze trouwens nu een actie met een aantal basics, waaronder simpele lange mauwen t-shirts, waarbij je 3 haalt en 2 betaald).

Ik heb laatst bij de scapino 4 lange mouwen basics en 2 korte mouwen basics gekocht voor 10 euro totaal. Als je maar goed genoeg zoekt zijn er zat mogelijkheden! Inderdaad de 10euro broeken van de H&M zijn ook prima en als je zo doorgaat hou je nog ruim genoeg geld over voor je schoenen.

De jeans van de Primark zijn echt super fijn, ze kosten geloof ik maar 15 euro en zijn gewoon goede kwaliteit, geen dunne stof en lubbert niet uit. Dus daar zou ik voor jeans kijken. Truien en t-shirts kun je halen bij de H&M en sokken en onderbroeken bij de hema. Dan hou je denk ik nog wel een goed bedrag over voor een paar goede schoenen.

:diamonds: 2 broeken (jeans/basic skinny) (totaal 30 euro)
H&M

:diamonds: 3 truien (gestreept, met kant, oversized) (totaal 45 euro)
Zara:
http://www.zara.com/nl/nl/dames/special-prices/gestreepte-trui-met-knopen-schouders-c504503p2240542.html
http://www.zara.com/nl/nl/dames/special-prices/oversized-trui-c504503p2009523.html
http://www.zara.com/nl/nl/dames/special-prices/trui-met-kanten-schouders-c504503p2089536.html

:diamonds: 2 shirts met lange mouwen (totaal 12 a 20 euro)
Hema:

:diamonds: sokken (budget 20 euro, ga naar de hema, H&M, action etc )
:diamonds: onderbroeken

totaal 115

Dan heb je nog 60 euro over voor schoenen

Bijvoorbeeld een paar desert boots:

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001187166/Suède*veterschoen.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen

en
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/selected_category/00003001261040/Chelsea.prod?r=5&c=3&q=chelsae&st=PRODUCT

chelsea boots

Ik vind 175 euro best wel veel hoor… Helemaal als je een beetje in de sale en bij de Primark winkelt, en alleen de dingen koopt die je écht nodig hebt. Dan moet het makkelijk lukken.

Moet makkelijk lukken.
En anders extra werken he.

Voor schoenen kan je zulke leuke bootcamp laarsjes nemen! ; Leuk, warm, niet duur.

Makkelijk te doen joh! Inderdaad een beetje creatief zijn en niet naar de dure winkels gaan. Only/Vero Moda zou ik proberen te vermijden als ik jou was, je telt vaak veel geld neer voor iets dat je bij H&M of Primark voor veel minder kunt krijgen.

Ja dat ben ik eens met Cucumber. Only en Vero Moda vind ik altijd duur voor wat je krijgt… dunne stofjes die naar mijn mening snel verslijten. Dan kun je beter bij H&M en Primark gaan shoppen.

Marktplaats kan je doen, als je niks tegen tweedehands kleding en schoenen hebt. Alleen zou ik wel gewoon zelf sokken kopen, zijn niet zo duur. Ga je makkelijk halen dan. En anders is de primark inderdaad ook een goede, heb je broeken voor 15 euro!

Ik doe zelf altijd langer met winterschoenen/jassen/broeken/etc, meestal omdat ‘winter kleding’ betere kwaliteit is dan een dun zomer shirtje. Dus als je iets duurs wil zou ik even je budget geld opsparen.