Help ik heb dik haar

ik heb jullie hulp nodig.
ik heb kroeshaar, maar ik relax mijn haar. toch blijft mijn haar dik, als ik rollers in mijn haar zet en uitkam lijkt mijn haar kort en als ik te vaak mijn haren ga stijlen gaat het breken !!! en ik weet niet hoe ik mijn haren naar school moet doen help!!!
ps: als ik ga uitdunnen hoe moet ik het dan doen
ppps:vroeger toen ik 3 was had ik lang kroes haar maar toen had mijn zus mijn zus mijn haar helemaal geknipt en nu is het een beetje gegroeid HELP

Ik snap er heel weinig van om eerlijk te zijn :").

Je kunt het denk ik het beste uitdunnen, dit laat je bij de kapper doen.

Je haar relaxen?

foto?

gewoon laten uitdunne bij een goeie kapper, want ik heb ook veel haar en dik haar. de meeste bakken er niks van

weet jij er een?

Ik heb het gedaan bij Kinky Kappers.

Daar heb ik ook last van! Mijn haar is vrij dik!
Maar wat bedoel je met uitdunnen?

Volgens mij word het een soort van ‘gesneden’ met een bepaald mesje/schaar.

ik heb ook dik haar waardoor ik ook niet weet
hoe ik mijn haar moet doen :frowning_face: maarja ik vind dik haar
zo mooi, ik vind het zonde het uit te laten dunnen.

Ik heb ook een enorme bos haar, heb het ooit uitgedunt, maar sindsdien is het ontzettend lelijk geworden. Zo erg dat ik maar een boblijn heb geknipt, want de rest zag er niet meer uit. Ligt misschien aan de kapper hoor.

Algemeen kapsel topic: slotje. Bovendien zijn er via google veel topics te vinden over dik haar.

Ik heb ook dik en veel haar, mijn haren zijn lang dik golvend, ik kijk meestal op internet voor kapsels maar ik vind nooit een echte kapsel voor dik haar, je kan eigenlijk niet zoveel doen bijvoorbeeld ik vind knotjes leuk maar kan het niet doen :frowning_face: maar ik vind m’n haar nog steeds mooi dik haar is mooier dan dun haar vind ik maar iedereen z’n eigen mening =D

Je haar uit laten dunnen bij de kapper, die heeft er meer verstand van