help, ik had 2 maanden geleden al ongesteld moeten worden

Ja ik ben het dus nog steeds niet en donderdag ga ik op vakantie. Iemand een idee waar het aan kan liggen? nee ben niet zwanger ofzo haha.

Onregelmatig ongesteld?

hoe lang ben je al ongesteld?
misschien ben je niet regelmatig.
anders ernstig vitamine vezel tekort ?
eet je weinig?

uhm ik ben al 2,5 jaar ongesteld
en volgensmij eet ik niet echt raar ofzo

bedankt voor het snelle reageren ;$

Dokters bezoek kan nooit kwaad :wink:
Eet je vlees?

-

Hoe lang geleden waren je eerste regels? Mijn eerste jaar was namelijk erg onregelmatig en bij de meeste meisjes is dat ook zo in het begin. Ik heb ook eens 2 maanden tussen twee menstruaties gehad dus volgens mij is het perfect normaal. Normaal gezien worden je regels vanzelf al regelmatiger, maar bij sommigen blijft dit.

Wel is het zo dat je regels uit kunnen blijven door stress, een hormonale dysbalans, gewichtsverlies en nog andere oorzaken. (Google is your friend)

Ik zou in jouw plaats genoeg maandverband/tampons meenemen want de kans is groot dat je op vakantie verrast zal worden. Laat iets weten! :grin:

Heb je de laatste tijd erg veel stress gehad of zat je gewoon niet goed in je vel? Daar kan je ongesteldheid namelijk ook door uitgesteld worden.
En als je gezond eet, kan het daar ook niet door komen. Verder weet ik het ook niet precies.

Nutshell: ja is ook zo maar wilde eigenlijk afwachten tot na de vakantie, en ja ik eet wel vlees.

Fashionjam: Ja klopt ik ben ook bang dat ik word verrast op vakantie, zal je altijd zien haha.

KusjeCarola: Ja daar zou het misschien wel door kunnen komen, dat ik niet lekker in mijn vel zit ofzo ;$

dankjulliewel!

misschien even langs de dokter gaan?
ik ben ook al tijd niet ongesteld geweest, nu moet ik bloed gaan prikken om te kijken waar het aan kan liggen.

survivor: hmm ja misschien wel een goed idee ja. Al hoop ik niet dat ik bloed hoef te prikken ;$ maar jij iig succes haha.

Ik was een keertje een half jaar lang niet ongesteld (best time of my life! haha). So don’t worry, komt vast wel.

Ik zou nog heel even afwachten. En anders na je vakantie naar de dokter gaan.

Mensen met ondergewicht worden op een gegeven moment niet meer ongesteld. Misschien dat het daaraan ligt?

het kan door te weinig eten liggen of ondergewicht? maar stress kan het ook veroorzaken… ik zou naar de dokter gaan =P

ik zou je nog maar geen zorgen maken, misschien is het niets :wink:
je kunt altijd na je vakantie nog heen gaan :wink: