Help ik ga naar kamp

Heei allemaal ik ga op kamp (We gaan 3 dagen op kamp Duinrell) en ik heb 3 vragen weten jullie leuke meisjes activiteiten die je met zijn 2en in een kamp huisjes kan doen(BV gezichtmaskers op doen elkaars nagels lakken) en wat heb je allemaal nodig voor kamp ?en Ik ben een meisje die niet elke maand ongesteld wordt maar om de 2 maanden of 3 maanden en ik en bang als ik naar kamp ga ongesteld wordt want dan krijg ik altijd hevige buikrampen(HULP gezocht!) ByTheWay de juf zei als je ziek word stuurt ze je naar huis en ik kan nu niet aan de pil begin daar is het al laat voor en de juf gaf ons ook geen lijst wat moeten kopen ze zei dat we het zelf uit moeten zoeken en daarom vraag en dan hoeven jullie toch niet bot te reageren :roll_eyes:

oh sjeez

:hammer: dat is nou ook weer geen antwoord op me vraag

Je vraagt wat voor activiteiten er zijn bij die kamphuisjes of zo en wat je nodig hebt; geen idee, dat kan je beter aan de juf/meester vragen.

En neem maandverband mee voor de zekerheid en houdt het een beetje in de gaten.

1. leg het bij met je vriendinnen en gedraag je niet zo kinderachtig.

2. neem maandverband mee en tampons voor als je naar het tikibad gaat.

speelkaarten om te pesten o.i.d.?

Haha vrede, alsof er oorlog was.

Wat boven me gezegd wordt ^
en als jullie goede vriendinnen waren hebben jullie toch genoeg leuke spellen gespeeld? Jullie kunnen vast en zeker wel wat leuks verzinnen.

Ik denk dat je ook wel aan je moeder/vader kan vragen wat je nodig hebt voor drie daagjes weg, zo moeilijk is dat niet om te bedenken. Maak een lijstje met spullen die mee moeten en laat een van je ouders het nakijken.

:woman_facepalming:

Jeetje, jullie zijn degene die kinderachtig doen … Ze zit in groep 8, zelf was ik toen 10 jaar. Mag ze zulk soort dingen vragen? Niet iedereen moet gelijk alles al weten hoor.

Praat a.u.b. algemeen beschaafd Nederlands.

Bij voorbaat dank.

ok. mijn reactie sloeg in het begin ook nergens op.
maar toen ik zo oud was, kon ik wel fatsoenlijk een verhaal typen.
maar dat kan alleen ik zijn hoor :’)

Met 10 jaar? Serieus? Toen zat ik in de MSN tijd en zag het er dus 30 keer slechter uit als dit :").

Niet lullig bedoeld, maar jij geeft nu ook geen advies.

Wat hierboven al is genoemd, leg het bij en zorg voor maandverband en tampons. Je kunt je toch vast wel vermaken in dat huisje? Van mij part zet je muziek hard op en ga je dansen. Om eerlijk te zijn kan ik daar best van genieten.

Ik geef advies, wanneer ik ook echt advies weet. Maar dit vond ik zo lullig, dat ik even wat wilde zeggen.

oh, ik zal wel apart zijn dan :stuck_out_tongue:
maar ik schreef toen informatieve artikelen, en ik kreeg er nog voor betaald ook.
dat was niet echt super fantastisch, maar ik kan me voorstellen vooral als ze het snel geschreven heeft, de interpunctie en het uitleggen wat minder is.

en nu ga ik advies geven: neem voor de zekerheid maandverband en tampons etc mee. en wat andere ook zeiden, je ouders zullen je vast wel helpen!

Je weet niet wat te doen als je ongesteld bent :’)? Goed, ik snap je punt.