Ik ga mijn echte vader ontmoeten. HELP en ik weet neit wat ik meot doen.
ik weet neit of er al een onderwerp over is maar ik kon niks vinden.
Ik dacht dat ik altijd een normaal meisje was met een papa en mama en een irritant klein broertje. Maar dat is dus blijkbaar niet zo. Sind 2 weken weet ik dat mijn moeder en dus blijkbaar mijn stiefvader gaan scheiden. En dat mijn moeder weer gaat samenwonen met mijn echte vader. En dat ik naar de andere kant van nederland moet verhuizen. ( ik weet echt niet wat ik moet doen. Want ik meot iedereen achterlaten enzo. En ik krijg 2 grote broers enzo help me alsjeblieft)
wow, best heftig/apart?
maar waar wil je precies dat wij je mee helpen dan?
ik bedoel; ik zie geen duidelijke vragen waar we antwoord op kunnen geven ofzo.
uh, fake account?
Wacht even…
Je hebt nooit geweten dat je vader niet je echte vader is. Nu gaan ze scheiden, en wil je moeder gelijk weer samen gaan wonen met je echte vader, terwijl je die nog nooit gezien hebt?
Oke?
ach meid toch
wat krijg jij het moeilijk!
het is ook niet niks he, verhuizen, je vader ontmoeten en 2 broers erbij!
Zeg eerlijk tegen je moeder dat je bang bent!
Ze kan er rekening mee houden…
heeeeel veel sterke!
Wat ik moet doen als ik naar de andere kant van Nederland ga.
Want ze heeft al een langere tijd een relatie gehad met mijn echte vader (wist ik niet) en ik heb het dus 2 weken geleden gehoord. Ik word gewoon naar de andere kant van Nederland gesleurd waar ik niks heb. alleen een papa en 2 broers en familie van papa. Ik moet alles achterlaten, Mijn vriendje, familie, vrienden.
poeh,
ik zou helemaal trippen.
dit is echt een vaag verhaal, en voor jou echt heel erg kut.
je moet tegen je moeder zeggen dat ze rustig aan moet doen,
en moet denken aan jou gevoelens.
volgens mij denkt ze alleen aan zich zelf nu>
Je hebt je vader nooit ontmoet?
Had je moeder dan wel contact met hem, maar hij nooit met jou?
Dat kan toch niet!?
Moet wel anders gaat ze niet na twee weken weer samen wonen met hem …
Nee ik heb hem nooit ontmoet toen ik 1 jaar was gingen we weg bij mijn vader, en daarna heb ik hem nooit meer gezien dus ik dacht altijd dat mijn stiefvader mijn echte vader was. En nu gaan we in een keer verhuizen naar mijn echte vader. Ik heb gisteren wel foto’s van mijn broers en vader gezien en ik lijk echt precies op hun dus ik weet nu wel echt zeker dat het mijn echte vader en broers zijn
Juist …
Kweet niet klinkt erg vaag allemaal …
Je kan gerust tegen je moeder zeggen dat je het niet ziet zitten om met een man die je niet kent en twee jongens die je niet kent meteen samen te wonen. Kan me niet voorstellen dat een moeder zoiets zou doen!! Het kan dan wel je vader zijn en die jongens kunnen je broers wel zijn het zijn totaal vreemde personen.
Like ik heb mijn eigen vader nog nooit ontmoet …
Binnenkort ga ik opzoek naar contact, dat alleen al is zo freaking eng!!
Samenwonen zou dan ook een hell no voor mij zijn!
Zeg gwn tegen je moeder hoe je je erover voelt …
blijf vooral jezelf
en als je gewoon eerlijk tege je moeder zecht hoe je erover denkt moet ze dat tog wel begrijpen?
en verder weet ik eigelijk ook niet wat ik moet zeggen:P
sterkte in ieder geval
Ik heb al met m’n moeder gepraat, Maar dit zei zij: Ik krijg het veel moeilijker dan jou want jij krijgt je eigen vader terug en je echte broers, Ik hou weer van je vader. en je moet gewoon mee je hebt geen keus.
Ik ben al een week neit naar school geweest. Omdat ik het niet kan. Ik kan mijn vrienden en vriendje niet achterlaten en iedereen hier. Ik zit gewoon de hele dag te huilen m’n moeder zegt stel je niet zo aan. (ze snapt niet wat ik voel)
Wat een rare reactie… Hoezo zou zíj het moeilijk krijgen? Ze is terug bij haar vorige liefde, en neemt haar kind mee en ZIJ is degene die het heeft besloten om te gaan, niet jij… Jij moet gaan wonen bij ‘vreemden’, verlaat je school, moet je vrienden achterlaten [wat vooral met jouw leeftijd moeilijk is]… Stom zeg!
Ik kan je eigenlijk alleen succes wensen met alles, en probeer misschien even aan je moeder dit te vertellen; misschien snapt ze wel dat het voor jou heel moeilijk is. [Een gezin telt meerdere familieleden. Niet 1 ‘hoofd’ en de rest aanhang… ]
Volgensmij is je moeder gewoon een stom mens.
Je had het prima met je stiefvader en toen besloot zij vreemd te gaan met haar ex en zijn ze daarom uit elkaar en dan is ZIJ degene die het moeilijk gaat krijgen?
Pffffft.
Plus---->
je vader heeft je al die tijd niet opgezocht.
Beetje vreemd.
Ik vind het verhaal ook een beetje vreemd, maar dat zeg ik maar niet x]
Ik heb net te horen gekregen dat ik donderdag mijn vader ga ontmoeten en mijn broers en dat we over 2 weken echt naar mijn vader ga. Maar het erge is ik heb niemand om daar mee te praten, Waar ik even terecht kan als er iets is. Want we gaan naar de andere kant van Nederland. ik voel me nu echt zo K*T. Want als je ouders gaan scheiden kan je bij alle twee wonen door de week bij de ene en in het weekend bij de ander. Maar dat kan bij mij niet. Want nu moet ik gewoon mee. ( en van dat vage verhaal) ( ik kan het gewoon niet goed onder woorden brengen) Dit gun ik niemand anders. Want je weet echt niet wat je moet doen.
hoe oud ben je?
waar woon je nu?
waar ga je wonen?
wat gebeurt er met jou en je stiefvader? jullie houden toch nog wel contact?
hoe oud ben je? ik ben nu 14
waar woon je nu? ik woon nu in een klein dorpje bij enschede in de buurt.
waar ga je wonen? ik ga in een klein dorpje bij Oosterhout wonen in brabant.
wat gebeurt er met jou en je stiefvader? Ik moet met mijn moeder mee en het contact met mijn stiefvader is verbroken ( hij vond mij een verader)
jullie houden toch nog wel contact? Nee hij is ergens gaan wonen, En ik weet niet waar ze zeggen zelfs in een ander land.
ik vind het maar een raar en ongeloofwaardig verhaal.
wow. da’s heftig!!
hm ik wou zeggen blijf anders bij je stiefvader, maar dat is ook geen oplossing =) maar enschede en ergens in brabant valt toch wel mee? het lijkt me erger als je van den helder (noord-holland) naar maastricht moet verhuizen ofzo… dan ben je lang onderweg als je vrienden wilt zien