Help... ik durf geen...

Ik heb een heel lief vriendje alleen…
Ik en me vriendje zijn nu bijna 2 maanden bij elkaar.
Hij geeft mij elke keer als we weg gaan een kusje op de wang :hugs: en een knuffel.
Maar ik durf hem natuurlijke ook een knuffel te geven wat ik ook doe. Alleen…
Ik durf hem geen kusje te geven op zijn wang. :confused:
En ik heb er nu een beetje spijt van want hij is weer 2 weken op vakantie:(
Weet iemand hoe dat komt dat ik het niet durf??
Geef me alsjeblieft tips hoe ik het wel durf!

Al vast bedankt voor jullie reactie’s x

Misschien omdat je nog jong bent? (Hoe oud ben je?)
En is het je eerste keer / eerste vriendje? :slightly_smiling_face:

In het begin had ik daar ook een beetje moeite mee. Ik heb verder niet echt tips voor je… Je moet het gewoon een keer doen. Na 1 keer weetje dat het niet eng is en de keren daarna gaat het vast beter! Veel succes!

Btw, dit topic hoort eigenlijk bij Liefde & Boys denk ik…

Het is niet mijn eerste vriendje.

dankje, oohw oeps niet naar gekeken:) volgende keer moet ik even kijken waar ik het plaats.

Gewoon een keer doen, en daarna durf je het altijd. c:. En trouwens een kus op de wang, zo spannend is dat nou ook weer niet hoor. Op verjaardagen krijg ik ook altijd van iedereen drie van die lekkere plakzoenen op mn wang. Dus nogmaals: gewoon doen. :kissing:

jaa daar heb je helemaal gelijk in:)

Je moet het gewoon een keer doen! Als je het een paar keer hebt gedaan, dan gaat het de volgende keren vast vanzelf.
En je moet niet bang zijn, hij is je je vriendje en hij vindt het als het goed is alleen maar leuk als je toenadering zoekt :wink:

hoe oud ben je?

12 bijna 13.

Het is een kwestie van gewoon doen. :slightly_smiling_face: Hij gaat het heus niet gek of stom vinden. Eerder leuk.

je moet maar zo denken; het is je vriendje! hij vind echt geen ander meisje leuk dan, daar hoef je niet bang voor te zijn, hij zou je niet afwijzen, waarschijnlijk alleen maar blij zijn! Gewoon doen meid, zo eng is het niet :wink:

Inderdaad wat iedereen zegt; gewoon doen! Na de eerste keer is het veel minder eng :wink:

thx allemaal x

Ooh ik had juist hetzelfde toen ik net samen was met m’n vriendje.
Geloof me, dat komt helemaal goed! Je moet gewoon nog wat aan hem gewend geraken en aan het feit dat jullie nu een koppel zijn! :wink:

Verstand op 0 en doen :grinning:

Het feit dat hij jou een kusje geeft, geeft al aan dat hij dat wel wilt. Dus de kans dat hij je raar aankijkt ofzo is 0,0. Gewoon doen! :slightly_smiling_face: