Sorry voor het lange verhaal, maar ik heb echt hulp nodig (kort samengevat):
Ik ga nu over een maandje met een jongen die 3jr ouder is.
Onze relatie is soortvan geheim, maar ik ben al vaker gewaarschuwd voor hem.
Eerst leek alles oke, uitzondering dat ie vreemdging omdat ik maagd wou blijven en heb na 3 maanden gaan toch maar toegegeven. Een tijdje later nadat ie me ontmaagd heeft ging alles weer slecht, hij had het altijd druk wou me niet spreken, kwam zelfs met het idee sexmaatjes ipv relatie. Hij heeft me vaak uitgescholden voor hoer en toegewenst dat ik me kutje moest weggeven of verkopen, na alles bleef ik bij hem en hij heeft zelfs m’n eigen vriendinnen gevraagd om te chillen terwijl hij dit ontkent. dit brak me zo, omdat we in het jaartje dat we gaan noooit wat hebben gedaan behalve sex en er is geen x geweest dat ik hem gezien heb zonder te vrijen. ik weet niet meer wat ik moet doen, iedere x dat ik hem laat ga ik terug omdat ie me eerste is en ik niet zonder hem kan? Hij heeft me nu ook verwijderd van ping en op msn blokkeert ie me als ik veel praat, hij wilt me alleen zien voor ‘dat’, hij is altijd bezig als ik tegen hem praat. Naast dat ben ik wel leuk en hij is snel jaloers, waardoor ik twitter verwijderd heb voor 'm, maar hij hyves niet wil verwijderen pff?
Hee,
Hij is dit alles echt niet waard hoor, hij behandelt je echt niet okee!
Ja, maar ik voel me zo minder omdat ie me ontmaagd heeft en waars gewoon een jaar lang heeft gebruikt voor sex. iedere x dat ie me weer hoer noemt ga ik kapot van binnen
dubbelpost*
Wauw. Laat hem gaan, hoe moeilijk het ook is. Dit moet je niet accepteren, je wordt gewoon gebruikt.
Afdanken die eikel.
Verbreek al het contact met hem. Blokkeer hem waar dat kan, neem desnoods een nieuw nummer, want deze situatie klinkt echt niet veilig.
Ja dat probeer ik al maanden en telkens wanneer het goed gaat bel ik hem of stuur ik hem een pinbericht (pin en nummer ken ik uit me hoofd)
Zelfs als ie me alleen wil zien voor sex stem ik in hopend dat t weer goed komt, maar erna voel ik me zo down
meid, je zegt zelf al dat je voor hem bent gewaarschuwd… en als ik zo dit verhaal lees wil hij jou alleen voor de sex. Hoe hard dat ook mag klinken maar je moet hem echt opzij gaan zetten. Hij behandeld je ronduit schofterig en je wordt er zelf ook niet gelukkiger van. Ook al is hij je eerste, en zal het moeilijk zijn om van het gevoel af te komen dat je niet zonder hem kan, je moet het echt proberen.
Je kan echt veel lievere leukere aardigere jongens vinden dan hem, en geloof me, als je hem uit je leven zet komt er vroeg of laat echt wel een jongen waardoor je hem vergeet:) Denk gewoon aan hoe gelukkiger je zou zijn zonder hem!
Hij woont bij me id buurt (heel dichtbij geloof me), en ik heb een blackberry abonnement
Woon je nog thuis? (Ik zag op je profiel dat je 19 bent)
Het klinkt zo hopeloos en stom, maar ik ben er bang voor om alleen te zijn niet dat ik hem nu wel aan me zij had maarja. En ik geloof ook nietmeer in liefde, jongens willen me altijd alleen voor me lichaam
Mag ik je note?
Natuurlijk!
Als een jongen echt van je houdt, geeft ie wat om je dat wil ook zeggen dat ie een beetje bang om je is en dat hij je nooit zal kwetsen. Jongens die je kwetsen pijn doen en je niet willen spreken kan je gewoon geen vriendje noemen. Je doet alleen jezelf hiermee pijn want waarschaanlijk doe dit hem helemaal niks. Als ie zin heeft in sex dan weet hij je te vinden en that’s it. Laat het hierbij delete hem uit je leven hoe moeilijk dat ook zal gaan worden.
Het is aan jou wat je ermee doet.
Doet er niet toe of hij in de buurt woont of dat je een BB abonnement hebt. Ik snap dat het moeilijk is, maar negeer hem. Man up, kom op voor jezelf. Voel je niet zielig, daar bereik je niets anders mee dan een depressie. Wat hij deed is fout en je mag heel boos op hem zijn. Je mag hem zelfs haten. Zolang het maar helpt om alle banden met hem te willen breken. Hij is een schoft, en mag je al helemaal niet uitschelden voor hoer!
Goh, hoor mij yay emancipatie x]
hm ja
Ik snap niet hoe je mensen kunt toelaten je zo te behandelen. Je verdient echt beter.
Geloof me, jij verdient veel beter!
Ik heb niemand echt voor mezelf, het gevoel dat ie me gaf in het begin en alles lang verhaal, maar je hebt wel gelijk