HELP ik ben zo klaar met mijn zogenaamde beste vriendin

Hallo, van kleins af aan heb ik een beste vriendin.
Alhoewel een beste vriendin, zij zegt dat altijd zo en ik heb vaak getwijfeld of zij nou echt mijn beste vriendin is.
Ik zie haar namelijk nooit, alleen als ze het uit heeft met haar vriend.

Een tijdje geleden had ze het weer uit met haar vriend, en wie stond er elke dag voor haar klaar? Ik. Ze belde me snachts schreeuwend op en als ik niet op nam, dan werd mijn vriend huilend op gebeld. Ook mijn ouders stonden elke minuut klaar… Ik was daar sinds dat het uit was elke dag naar toe en nam haar mee uit en zorgde dat ze zich goed voelde.
Ik betrok haar in de hele vriendengroep die ze normaal niet ziet.
Na een paar weken bleef ze doorgaan met mij schreeuwend en huilend op te bellen zelfs als ik even een dag voor mzelf wilde hebben. En toch ben ik daar dan heen gegaan meteen. Ik ben een half jaar geleden overvallen heb haar niet gezien. TOen ik er wat over zei(OP EEN BOZE manier!!) zei ze dat ik me niet moest aanstellen en dat er elke dag overvallen plaats vonden. “Ik moest weer alle aandacht”

maar nu bleek dat haar vriend er van door was gegaan met een 41 jarige vrouw.
Ik heb het uren met haar daarover gehad, en ze kon me elke keer bellen.
We waren het er beide over eens dat het nu echt niet meer goed kon komen want dit was toch wel heel laag.
En toen een maand later , toen smste hij dat hij spijt had.
En wat doet ze, ze vergeeft hem meteen.
Ik als zogenaamde beste vriendin heb gezegd: hou hem aub nu nog even op afstand, ik zal er achter staan als het goed komt maar nu nog niet, want het is belangrijk dat je laat zien dat je niet over je heen laat lopen. (ik vond diep van binnen dat het helemaal niet goed kon komen maar goed.)
Maar naar mijn advies werd niet geluisterd. Het kwam meteen goed tot mijn grote ergernis. Maar goed ik had me er bij neergelegd.

Toen was zij op een dag weer naar hem toe, en stond haar stiefvader hier schijnbaar aan de deur want onze ouders gaan met elkaar om.
Die stiefvader vertelde mijn ouders dat ze weer bij hem was. En ik was alleen even beneden drinken gaan halen.
Ik heb dus niet met die stiefvader gepraat.
Maar vervolgens komt mijn beste vriednin op msn en scheld me helemaal verrot. Waarom ik tegen haar stiefvader gezegd had dat zij weer bij die vriend was.?!?!
Maar ik heb niets gzegd ik heb namelijk geen woord gewisseld met die man. Mijn ouders wisten er niets van en die zeiden zelfs dat HIJ het hun vertelde.
Mijn ouders vinden het ook te belachelijk voor woorden en zeggen dat jij je nog wat van die aantrekt.
me ma wilde bijna zelfs gaan opbellen om tegen haar te zeggen dat ik niet met hem gepraat heb. Maar aan de andere kant vind ze het ook te dom om op te gaan bellen.

Ik begon langzaam me heel erg te irriteren aan haar. Mij durfde ze wel zo heel erg uit te schelden voor alles en nog wat en tegen haar vriend durfde ze haar mond niet open te trekken.

Nou het was weer goed tussen ons en ik zei tegen haar dat ik haar wel wilde blijven zien niet nu het goed was dat ik dr niet meer zag. Dus we zouden uit gaan hadden we afgesproken.
Ik hoor de hele avond niets en heb ik dr om 10 uur eens gesmst van Waarom hoor ik niks??..
Krijg ik iets terug van Ja IK altijd he!! jij kan ook bellen!!
Ik denk waar slaat dit op ik begon me meteen te ergeren maar heb terug gestuurd van ga je nog mee mup?
Krijg ik terug : Nee.
Voor mij was echt de maat vol hoor, als je niet mee gaat dan bel je toch af? Ik hoef dan toch niet te bellen.

Maar goed een paar dagen daarna hebben we op msn zo’n grote ruzie gehad waarin ze ook weer zei dat ze niet geloofde dat ik niet met haar stiefvader had gepraat. Ik ben zo kwaad he als ik nu typ dan krijg ik hartkloppingen. Ik heb haar duidelijk gzegd dat ik geen pispaal meer wil zijn, en toen zei ze : KUMBAJAAAAA!
Ik heb ook gzegd dat ze wat mij betreft kon opflikkeren.
En toen zei ze tegen me dat ik altijd voor mijn problemen wegren… WTF… MIJN problemen? Ik heb niets meer gezegd daarna. (serieus ik ben echt aan het koken:@)
Ik heb weken lang voor haar klaar gestaan en nu is ze weer terug bij die pipo.
Ik voel me echt zon pispaal waar zij tegen aan kan schelden.

Ze negeert me ook op msn , en ik zeg nu ook niets meer. Dit is nu 2 weken geleden.
Ze stuurt wel naar andere mensen op hyves van jij bent tenminste een echte vriendin blabla… Enover mij stuurt ze ook dat ik haar niet gesteund heb.
Ik steunde haar wel, ik vond alleen van binnen dat ze beter verdiende. Als echte vriendin kun je zo’n dingen zeggen. Zij vindt als echte vriendin hoor je iemand te steunen in alles. Maar dat deed ik naar mijn mening.
Ik heb geen andere vriendin gezien en nu gaat ze opeens aardig doen tegen mensen waar ze normaal altijd vanalles over te zeggen heeft??

Wat zouden jullie doen?
Sorry voor het lange verhaal…

Wat Is jou ‘vriendin’ Triest zeg. Zoiets heb ik ook meegemaakt, Echt heeeeeeel erg vervelend. Negeer haar, Steek geen energie meer in haar. Bij mij heeft het gewerkt.
Msschien komt ze later nog voor jou terug, en dan ziet ze, hoeveel ze aan jou heeft
HEEL veel succes verder!!!

Woow, Wat voor vriendin heb jij! Ik zou der zeker nu echt dumpen sorry hoor maar zo hoort een beste vriendin jou niet te behandelen! Je moet haar niet eens beste vriendin noemen!

jezus wat is zei een kutwijf.
ik zou dr gewoon goed zeggen wat je ervan vind en dat zij degene is die heel erg fout zit en als die het weer uitgaat met dr vriend dat ze dan niet bij je hoeft aan te kloppen want zij is dr ook nooit voor jou. dan gaat ze maar naar die ‘echte’ vrienden van dr.

Omg wat een ‘vriendin’
idd negeer haar ook als ze belt en je krijgt de neiging om op te nemen niet doen.
laat haar maar lekker schelden jij gaat je toch niet verlagen tot haar niveau.

waarom zou je nog bevriend met haar willen zijn?
ik zou het echt afkappen… volgens mij kan je best zonder haar

Ja, maar ze is heel erg onzeker dat is het probleem.
Ze ziet hem als een of andere god.
Ik ben zo kwaad op haar hé…
Ook toen ze me zo vals beschuldigde toen kreeg ik me een woede over me heen.
Ma ze negeert me nu dus al 2 weken…
Ik kan er niet goed van slapen…

Ja dat snap ik ook niet.
Als ik er zo obver na denk is het helemaal geen leuke vriendschap.
Maar ik blijf er zo over dromen. Echt raar.
Ik heb n andere vriednin die is echt super lief en nog nooit ruzie mee gehad.
maar met haar, alleen maar drama.
Ik word er gek van.

Jezus, wat een rotkind.

je moet háár ook negeren, en je concentreren op de mensen die echt om je geven, en ook dag en nacht voor jou klaar staan.
op den duur zal ze inzien, dat ze een hele grote fout heeft gemaakt om jou te laten gaan.
laat haar maar eens naar jou toe komen. als ze echt van je houdt, zal ze voor je vechten.

Ik zou niet meer met haar bevriend zijn. Anders word ik egt knettergek van haar. Zij is niet waard om je vriendin zijn! Je verdient leuke vriendinnen!

Je leeft maar 1x. Dus als je dit soort gezeik van der niet meer wilt, zou ik der dumpen.

Of je laat dit aan haar lezen, of je zorgt ervoor dat ze uit je leven is…

Dumpen en zorgen dat ze je vriendengroep niet tegen jou opstookt.

pff veel te lang om te lezen xd dus upje en sterkte.

wat een bitch, gewoon dat aan haar laten lezen!

Gewoon links laten liggen, serieus. Ze is toch alleen maar jouw vriendin als zij aandacht nodig heeft. De basis van vriendschap is dat je allebei evenveel waard bent voor elkaar en dat je altijd voor elkaar klaarstaat. Dat doe jij als een echte vriendin maar zij niet , je hebt dus alles gedaan wat je als vriendin kon doen en je hebt groot gelijk als je niet meer wil omgaan met haar! Ze is gewoon echt kinderachtig.

‘‘TOen ik er wat over zei(OP EEN BOZE manier!!) zei ze dat ik me niet moest aanstellen en dat er elke dag overvallen plaats vonden.’’
ssry hoor, maar er zijn ook elke dag meisjes verdrietig door zn vriendjes :wink:

wat eenkut vriendin had jij wel :S

Vriendin zei je?