Help ik ben verward

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd close met een jongen uit mijn klas. We appen dagelijks waarin hij verteld wat voor mij te voelen.
Kort samengevat het lijkt soms of we een relatie hebben.
Dit gebeurd alleen via de app. Op school praten we zelden en de gesprekken zijn altijd standaard.
Laats hadden we een dicussie in de les die nergens op sloeg. Maar nu praten we dus niet.

Moet ik hem iets sturen op app of afwachten geen idee. Of moet ik hem helemaal vergeten

Wat wil jij? :slightly_smiling_face:

Ik zou hem vragen wat hij nu precies ervan verwacht, en idd, wat wil je zelf? Je moet elkaar natuurlijk ook in real life kunnen spreken, op een goede en normale manier, iedereen kan zich leuk voordoen op whatsapp…

Ik wil hem niet vergeten maar zoals het nu gaat wil ik het niet. Ik wil hem er wel op aanspreken maar geen idee hoe. Ik heb het gevoel dat hij gaat zeggen maar zo zit het niet. Terwijl ik duidelijk dat gevoel heb

Misschien weer gewoon een gesprek beginnen en vragen om een keer af te spreken. Thuis of iig ergens samen voelt fijner dan op school tussen allemaal mensen. Toen ik mijn vriend in het begin alleen op wapp sprak, zeiden we ook amper iets als we elkaar zagen op school. Pas toen we echt samen film hadden gekeken enz werd het veel makkelijker om te praten

Ik wil hem ook wel aanspreken. Het klinkt gek maar het liefst wil ik dat hij begint met praten. Dan krijg ik het gevoel dat hij bereid is moeite te doen. Pfff…

Ik denk dat het andersom hetzelfde is, dat hij wilt dat jij begint te praten. Ik zou gewoon een berichtje sturen met hoi en dan even afwachten.
Misschien gewoon eens afspreken, dat het contact zo face-to-face beter wordt.

Kan kloppen. Soms denk ik dat mannen geen emoties hebben zoals wij vrouwen. Maar ik ga een poging wagen

Stuur gewoon iets heel korts, dat je niet gelijk met de deur in huis valt, maar wel zijn aandacht trekt… - als je nu niet al iets gestuurd hebt haha -

Het zijn ook gewoon mensen hoor :’)

Waarschijnlijk denk hij precies hetzelfde als jou en wil hij ook dat jij begint. Maar goed als jij graag wil dat jullie weer praten begin dan! En misschien kun je ook wat vaker in het echt praten?

Ik heb nog niets gestuurd hahaha

Ik zou hem een berichtje sturen en vragen hoe hij over deze situatie denkt.

Het is allemaal zo makkelijk maar nu nog doen. Als dit slecht uitpakt dan zit ik nog bij hem in de klas :scream:

Daarom flirt ik niet met klasgenootjes P:

Weetje ik heb al 2 jaar zijn nummer. Maar ineens is dit alles begonnen. Anders zou ik dot nooit zo doen. Het liefst negeer ik hem en alles. Maar dat is ook zo raar.

Up

Voor degene die het wil weten ik heb laats een bericht gekregen met slaap je nog. We praten nu weer gewoon en binnenkort wil ik hem vragen hoe het verder moet😁