Help, ik ben verliefd! !!

Ik heb een probleem.
Er is een jongen uit m’n klas en kijkt veell naar me.
Natuurlijk keek ik terug.
Maandag begon hij tegen me te praten, omdat we voor het verkeerde lokaal stonden.
Een keer liet ik een hele stapel boeken vallen midden in de gang en hij hielp me met oprapen
Ik heb 1 keer m’n sleutels laten liggen op de grond bij natuurkunde en hij had het voor me meegenomen Toen raakte ik voor het eerst zijn hand aan. Was zo’n moment waarop de tijd stilstaat.
In de pauze ging ik iets uitprinten in de bibliotheek op school en toen kwam hij samen met een vriend naar mijn computer zitten terwijl er genoeg plek was. Toen vroeg z’n vriend hoe ik het zou uitprinten.
Ik ging naar beneden want daar staat de printer en hij liep mee omdat hij ook iets had uitgeprint.
Hij vroeg hoe dat met betalen ging enzo. Volgende dag hij kijkt nog wel maar niet zoveel als eerst. Of lijkt het maar zo?
Ik weet niet mee wat ik moet doen, ik vind hem echt heel leuk.
Wat kan ik doen? Hoe trek ik z’n aandacht?
Ik durf hem niet uit te vragen of zeggen hoe ik me voel.
Kan iemand me helpen?:face_with_raised_eyebrow:!!!

Vertel t hem.

Flirt met hem

Ik lach, ik dacht dat dit zoiets was wat alleen in slechte films gebeurt.

je boeken vaker laten vallen

ahhaahha echt he

Ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lach naar hem en probeer een gesprekje te beginnen. En probeer hem een keertje aan te raken, door je hand op zijn arm te lachen als je iets tegen hem gaat zeggen bijvoorbeeld.

Hoe kan ik z’n aandacht trekken??

Zou niet te opvallend aandacht proberen te trekken. Komt een beetje stalkerig over.

Hoe dan?

Please help

Jij wordt wel razendsnel verliefd…

Anyway, probeer wat meer te flirten… Oogcontact, glimlachen, per ongeluk aanraken als hij langs loopt of struikelen en tegen hem opbotsen :stuck_out_tongue:

Haha wat schattig (:

Gewoon jezelf zijn, naar hem glimlachen (niet de hele tijd want dat is eng), en af en toe een praatje maken.

Okeee, bedankt voor de tips. Ik laat het jullie weten, natuurlijk meer tips kan geen kwaad dus post erop los!

+1

Dit :smirk: