Help,ik ben verliefd op mij broer!

[b]Help, ik ben verliefd op mij broer!

Waarom…?
Waarom…?
Waarom net hem?
Hij is zo knap, zo lief.
Maar waarom…?
Waarom moest net hij mij broer zijn?

“Je hebt wel genoeg gedronken!”
Ik barste in lachen uit, ik knoeide daarmee op mij shirt, ik lachte om de rode vlek die zich spreidde op mij buik. We waren alleen thuis, en het was mij idee om van die wijn te drinken. Hij had toegestemd, en na paar glazen was ik al ver van huis. Hij daar in tegen was zo nuchter als wat, hij was wel meer gewend en noemde dit kinderwijn. Ik dronk nooit, en dus was ik al snel dronken. Hij kwam naast me zitten `jee, waar heb je last van?”
Hij pakte mij shirt vast `dat krijg je echt niet meer uit!”
Ik keek hem aan, het beviel me hoe hij eruit zag. Hij had bruin krullend haar, volle lippen, iets wat je niet vaak zag bij een jongen. Maar ze waren prachtig, en ik bleef even lang naar ze staren. Hij keek me opeens raar aan, `wat is e…?”
Hij maakte zijn zin niet af, want ik drukte nu mijn lippen tegen die van hem. Ik voelde hoe hij wat probeerde te zeggen, ik sloot mij ogen. Hij pakte me arm vast en duwde me weg, ik keek hem half verliefd aan.
`wat doe je?” zijn stem sloeg over.
`jouw kussen!” zei ik, en boog om hem weer te zoenen.
Hij duwde me nu opeens woest weg.
`Donder op!”
Hij liep de woonkamer uit, ik bleef verbluft achter.
Normale mensen zouden zich op deze moment schamen, maar ik was niet normaal. Ik genoot van zijn weerstand, ik wou meer.
Ik hield van de manier hij zich bedwong…, anders dan andere jongens.
Mijn broer… was anders dan andere jongens.

Verder?

[/b]

ik hoop dat mensen het een goed begin vinden :slightly_smiling_face:
en het leuk vinden ahah xD

haha ik vind het wel leuk! zeker doorgaan!

ik dacht eerst dat het jouw eigen levensverhaal was zegmaar dat jij echt je broer leuk vond haha! let wel even op ‘jouw kussen’! dat moet zijn ‘jou kussen’!

de w doe je er alleen achter als het van iemand is. dus bijvoorbeeld: dat kussen wat daar op het bed ligt, is dat jouw kussen?

:slightly_smiling_face:

hahah bedankt :slightly_smiling_face:
en tjah…,het was een beetje de bedoeling dat mensen zouden klikken omdat ze dachten dat het mij levensverhaal ufzo was. (hehe)

en bedankt voor de tip heb veranderd ^^

up :open_mouth:

wow ik dacht echt serieus : ben je verliefd op je broer ? Ö
gelukkig niet & leuk verhaal !

haha :slightly_smiling_face:

Ja, ik dacht ook van: Whàààààààt?!
Maar het is een leuk verhaaltje, alleen je moet er wel op letten dat het mijn
buik is, en niet mij buik. Dat heb je heel vaak fout gedaan. Het is een bezittelijk voornaamwoord en you get it right?

Ik vind het opzich wel leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat. Maar even 1 tip: je hebt nu meteen in het eerste stukje al de clue van het verhaal vertelt zeg maar, en ik denk dat het vanaf dit moment alleen maar ‘saaier’ kan worden als het ware. Nu wil ik niet zeggen dat je een saai verhaal gaat schrijven, misschien gebeurt er nóg wel iets heel spannends, maar voor de volgende keer zou ik wat meer naar het hoogtepunt toewerken zeg maar, en het niet al in de eerste paar regels doen.

En nog even een paar kleine schrijffoutjes:

Help, ik ben verliefd op mij broer!

Waarom…?
Waarom…?
Waarom net hem hij?
Hij is zo knap, zo lief.
Maar waarom…?
Waarom moest net hij mijn broer zijn?

“Je hebt wel genoeg gedronken!”
Ik barstte in lachen uit, ik knoeide daarmee op mijn shirt, ik lachte om de rode vlek die zich spreidde op mijn buik. We waren alleen thuis, en het was mijn idee om van die wijn te drinken. Hij had toegestemd, en na een paar glazen was ik al ver van huis. Hij daar in tegen was zo nuchter als wat, hij was wel meer gewend en noemde dit kinderwijn. Ik dronk nooit, en dus was ik al snel dronken. Hij kwam naast me zitten "Jee, waar heb je last van?”
Hij pakte mijn shirt vast "dat krijg je er echt niet meer uit!”
Ik keek hem aan, het beviel me hoe hij eruit zag. Hij had bruin krullend haar, volle lippen, iets wat je niet vaak zag bij een jongen. Maar ze waren prachtig, en ik bleef even lang naar ze staren. Hij keek me opeens raar aan, "wat is er…?”
Hij maakte zijn zin niet af, want ik drukte nu mijn lippen tegen die van hem. Ik voelde hoe hij wat probeerde te zeggen, ik sloot mijn ogen. Hij pakte mijn arm vast en duwde me weg, ik keek hem half verliefd aan.
"Wat doe je?” zijn stem sloeg over.
"Jou kussen!” zei ik, en boog om hem weer te zoenen.
Hij duwde me nu opeens woest weg.
"Donder op!”
Hij liep de woonkamer uit, ik bleef verbluft achter.
Normale mensen zouden zich op deze dit moment schamen, maar ik was niet normaal. Ik genoot van zijn weerstand, ik wou meer.
Ik hield van de manier waarop hij zich bedwong…, anders dan andere jongens.
Mijn broer… was anders dan andere jongens.

Let erop dat als iemand iets zegt, dat je begint met ", en eindigt met ", jij begint met ’ en eindigt met ". Snap je? Dat zijn van die kleine dingetjes die best wel storend kunnen overkomen op de lezer.

Daarnaast zou ik ook proberen om wat ‘boeiender’ te vertellen, je herhaalt heel vaak het woordje ik of hij, wat ook voor snelle verveling kan zorgen.

Dit is trouwens allemaal bedoelt als opbouwende kritiek hoor! Hoop dat je er wat aan hebt, en ben benieuwd naar meer :slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face: kijk dat is de techniek.
je denkt dat ik de clue al veraden hebt.
maar dat heb ik dus niet :slightly_smiling_face:

en bedank voor het verbeteren, zal in de volgende stuk meer op letten :slightly_smiling_face:

leuk begin, ben benieuwd naar het vervolg! :grinning:

haha ik dacht ook even dat het je eigen verhaal was aan de titel te zien :stuck_out_tongue:

Leeeuk, verder :grinning:

Ben benieuwd. XD

Zou dat echt kunnen, verliefd zijn op je broer?

De titel is echt afstotend walgelijk, maar je verdient deze up want kennelijk klikken veel mensen op dit topic xD

[b]Het vervolg 
Diana hoestte haar Fanta uit, rood aangelopen begon ze op haar rug te kloppen. `wat, zeg je nu dat je verliefd bent op je broer!”
Ik drukte mij hand tegen haar mond `ssht!” zei ik fluistert, mensen keken ons verbaast aan, we waren in onze favoriete smoothie bar waar we elke week gingen om te chillen. Diana knipperde met haar ogen, ze had erg lange wimpers, ze deed er altijd veel mascara op waardoor ze nog langer werden, veel mensen dachten dat ze nep wimpers had. En elke keer wanneer ze zo met haar ogen knipperde zoals nu, leek ze net als een Barbie pop. Ze schoof dichter naar mij toe, `Je bent verliefd op je broer?” zei ze nu fluistert `wtf, dat kan je toch niet menen?”
Ik knikte zwakjes `kan ik het helpen, dat net hij mij broer is?”
Diana duwde haar pony uit haar oog, `but its wrong!”
Op dat moment kwamen twee jongens op ons af, ze droegen alle twee grote zonnebrillen ook al was dat duidelijk niet nodig, ze hadden allemaal lage broeken die ze bij elk stap moesten ophijsen, ze roken sterk naar parfum. Toen ze bij ons tafeltje waren, deden ze tegelijk hun brillen af, en keken ons uitdagend aan, de een leunde voor mij gezicht en zei `hey schoonheid mag ik hier zitten?”
`dacht het niet!” zei ik kort.
Hij lachte nu breder `schatje, waarom doe je zo. Ik wil jullie alleen gezelschap houden!”
Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan `We hebben jullie gezelschap echt niet nodig, zo ik zou maar lopen met die stinkdier parfum van je!”
Hij trok een gekwetst gezicht, maakt een stss geluid en liep toen weg, zijn vriend volgde hem gelijk. Zuchtend draaide ik met mij ogen, Diana keek me met grote ogen aan ` en daarom is mij broer zo geweldig!”

Zuchtend trok ik mijn schoenen uit, mijn moeder was in de keuken druk in de weer. Haar hobby was taarten bakken, en dat deed ze dagelijks. Ze was druk bezig met versieren, en merkte me niet eens toen ik de keuken instapte. `hay mam! Zei ik terwijl ik spa uit de koelkast haalde, `hey liefje!”
Ze keek niet eens op, ik was dat al gewend.
`waar is Nate?”
Mijn moeder maakte een ronddraaide beweging, ze was een poppetje aan het maken.
`die is uit”
Ik opende de fles `met wie?”
`met zijn vriendin”
Ik had net een slok genomen, en begon hard te hoesten `wat?”
Mijn moeder die nu opkeek, keek me verward aan `wat heb jij nou?”
`met wie is hij!” zei ik luid.
`zijn vriendin, dat zei ik toch!”

Ik had gewacht om haar te zien.
Was zij dat meisje die mij broers hart had veroverd.
Was zij dat meisje die nu met hem mocht zoenen, hem aanraken.
Was zij dat meisje die nu bij hem huilend kon komen uithuilen, en praten over haar problemen?

En ja… ze was mooi.
Haar lange dunne benen onder die veel te korte rokje,strakke haar truitje en hoge hakken. En haar lange bruine haren.
Mijn broer was trots op haar, hoe hij steeds naar haar keek.
Ik walgde wanneer ze mijn broer aanraakte, ik walgde wanneer ze om hem grapjes lachte.
Mijn broer liep de keuken in om mijn moeder zelfgemaakte taart te pakken, en ik stond op en liep naar haar toe. Ze keek me verbaast aan, `Ik zal maar oppassen?”
Ze keek me nog verbaster aan `op wat?
`op mij!

Verder?[/b]

i’m sorry :slightly_smiling_face:

bedankt voor de up anyways ^^

wow!
love it
wel een paar schrijffoutjes zoals: shht, zei ik fluistert → fluisterend
maar please ga verder!!

Serieus slecht geschreven. Sorry, maar er staan veel spel- en stijlfouten in…

erg leuk ,
maar het moet bij een van de laatste zinnen ook zijn :
ik zou maar oppassen ,
ik moest heel diep nadenken om het te begrijpen (:

trouwens wie is op het laatste gedeelte die ‘‘ze’’ die dat meisje verbaast aankijkt? Let aub op spel fouten want het is echt niet leuk om te lezen