[b]Help, ik ben verliefd op mij broer!
Waarom…?
Waarom…?
Waarom net hem?
Hij is zo knap, zo lief.
Maar waarom…?
Waarom moest net hij mij broer zijn?
“Je hebt wel genoeg gedronken!”
Ik barste in lachen uit, ik knoeide daarmee op mij shirt, ik lachte om de rode vlek die zich spreidde op mij buik. We waren alleen thuis, en het was mij idee om van die wijn te drinken. Hij had toegestemd, en na paar glazen was ik al ver van huis. Hij daar in tegen was zo nuchter als wat, hij was wel meer gewend en noemde dit kinderwijn. Ik dronk nooit, en dus was ik al snel dronken. Hij kwam naast me zitten `jee, waar heb je last van?”
Hij pakte mij shirt vast `dat krijg je echt niet meer uit!”
Ik keek hem aan, het beviel me hoe hij eruit zag. Hij had bruin krullend haar, volle lippen, iets wat je niet vaak zag bij een jongen. Maar ze waren prachtig, en ik bleef even lang naar ze staren. Hij keek me opeens raar aan, `wat is e…?”
Hij maakte zijn zin niet af, want ik drukte nu mijn lippen tegen die van hem. Ik voelde hoe hij wat probeerde te zeggen, ik sloot mij ogen. Hij pakte me arm vast en duwde me weg, ik keek hem half verliefd aan.
`wat doe je?” zijn stem sloeg over.
`jouw kussen!” zei ik, en boog om hem weer te zoenen.
Hij duwde me nu opeens woest weg.
`Donder op!”
Hij liep de woonkamer uit, ik bleef verbluft achter.
Normale mensen zouden zich op deze moment schamen, maar ik was niet normaal. Ik genoot van zijn weerstand, ik wou meer.
Ik hield van de manier hij zich bedwong…, anders dan andere jongens.
Mijn broer… was anders dan andere jongens.
Verder?
[/b]
ik hoop dat mensen het een goed begin vinden
en het leuk vinden ahah xD