Help, ik ben verliefd op een jongen die waarschijnlijk homo is. :/ what to do?

Heel herkenbaar, ik heb hetzelfde, Ik was echt verliefd op hem, en toen vertelde hij dat hij op jongens voel, echt even een heel naar gevoel, maar ik heb er nog een aantal weken liefdesverdriet over gehad, en toen heb ik er met vriendinnen en mn ouders over gehad (ik ben altijd heel open tegen m’n ouders :flushed: ) en toen was ik het kwijt. Ik heb het hem verteld dat ik verliefd op hem was, en sinds dien zijn we eigenlijk vrienden :slightly_smiling_face: en de verliefdheid zal altijd wel een beetje blijven, maar dat heb ik hem ook verteld, en nu heeft hij een hele lieve vriend, dus we trekken nu veel met z’n 3en op en nog met ene vriendin van mij, dus ooit zal het wel goedkomen! Vraag hem of hij op meisjes valt, hoe eng het ook lijkt, maar dan weet je het wel zeker! en als hij homo is, dan kan je nog goede vriendin worden, want wat is er nou leuker dan een homo als vriend te hebben! Veel succes meid! Ik weet hoe je je voelt! x :couplekiss_man_woman:

Ik was ook op een jongen die homo bleek te zijn. Toen hij het me vertelde verbaasde het me aan de ene kant ook weer niet. Even was er zo’n bummer-momentje, maar die is al snel weer weggegaan. Nu is het mijn allerbeste vriendje en we delen alles met elkaar. Geen relatie, maar heb er wel een vriendschap voor het leven aan overgehouden (: