Help, ik ben verliefd op een jongen die waarschijnlijk homo is. :/ what to do?

Nou, zoals de titel het al zegt: ik ben verliefd op een jongen die waarschijnlijk homo is… hij heeft wel ooit al eens een vriendin gehad dus jaa… (maar hij is zooo leukk :flushed: )

Wat moet ik doen?? :flushed:

Dan gaat dit 'm dus niet worden.

Ja dat is heel vervelend… probeer er eerst achter te komen of hij zeker weten homo is.

Zo ja: hoe vervelend ook, je zal dit niet kunnen veranderen en je zou het moeten proberen te accepteren.

Ik zou eerst even vragen of die homo was…
Als je hem wil gaan versieren of wat dan ook en hij is wel homo is het zonde van je moeite want dan wordt 't m inderdaad niet.
Als je je er bij neer legt en hij is niet homo, dan is 't vooral heel jammer.

Hoe kan ik er dan achter komen of hij homo is?? ik durf het hem niet zomaar te vragen want ik vind het al knap van mezelf dat ik met hem durf te praten.

Zoek bevestiging en laat hem gaan als het niets blijkt te worden. Je kunt alsnog vrienden zijn met hem toch, ook fijn!

@incognito gewoon hoe hij zich hij gedraagt. hij heeft een aantal vrouwelijke trekjes. dus jaaa… :?

Ik vind dat geen reden om te denken dat hij homo is…

Je kan het natuurlijk vragen of proberen te flirten en kijken hoe hij er op reageert… Misschien eerst vrienden worden? Dan kom je er denk ik ook wel achter.

:upside_down_face: ga ik doen! en gewoon maar hopen dat hij dus niet gay is, en niet luisteren naar mensen die dus zeggen dat hij hartstikke gay is. (zijn er best veel.) ik ga het zien. thank you

Ik begrijp je helemaal ik heb/had hetzelfde probleem.
En homo’s zijn altijd zo lief enzo.

Maar als hij nog niet uit de kast is gekomen weet je het nooit zeker, misschien is het wel helemaal niet zo, niet luisteren naar anderen!

Succes, ik leef met je mee haha

@it’sjustlisax thankyouuu x

Dat betekent niet meteen dat hij homo is he.

@pinklover24 haha eigenlijk wel ja :stuck_out_tongue:

Gewoon vergeten. :angel:

hebben jullie nog tips voor mij om een opstap te maken voor verkering, ik heb geen idee wat ik nu moet doen. :flushed:

@xbambertje nee, dat wil ik niet :flushed:

Weet je (bijna) zeker dat hij homo is? Ik ken een jongen waarvan iedereen dat ook dacht, totdat hij een prachtige vriendin kreeg, en momenteel al 3 jaar met haar heeft :’) Zou zonde zijn als jij jouw kans laat schieten, zonder het zeker te weten!

Er is nog hoop (: