HELP ik ben verliefd, maar hij heeft een ander!

Heeej allemaal,
de titel klopt niet echt, hij heeft niet een andeer, hij is op een ander

Ik heb een probleem, Ik ben verliefd op een jongen hij zit bij mij in de klas. Alleen hij is verliefd op een meisje uit mijn klas. Alleen dat meisje is weer niet verliefd op hem… Als je het nog snapt. Ik vind hem zooo leuk! We kunnen altijd heel erg lachen en we zijn altijd melig samen, met flesje draaien moesten we een keer zoenen en dat voelde echt van ‘’ ik ben echt verliefd’’ ik voelde echt die kriebels in mijn buik, en daarna zakte ik door mijn benen heen. hij hielp me op zo van gaat het?? Ik zij maar dat het een grapje was :S

Maar nu weer over het algemeen. Ik ben dus verliefd op hem, hij is verliefd op een ander maar die ander moet hem niet. En we lachen altijd zoveel samen, we hebben zelfs een favo face bij elkaar. ik vind bij hem het bijv. fc grappig als hij zo zijn lippen aflikt zo geil weet je wel, en hij vind het bij mij grappig als ik net doe alsog ik flauwval.

Jezus nou drijf ik weer af. Zie je wel, ik ben verliefd alleen ik ben zo bang dat hij echt verliefd is op dat andere meisje,

Hebben jullie misschien tips over hoe ik een beetje indruk kan maken, reacties of misschien wel echt hulp??

Ik zit er echt mee.

Ohja en laatst op msn had ik me eigen verlult. en nu weet hij dat ik wel verliefd ben -…- En wil hij weten wie oww man wat moet ik doen?? x’'D

SOS xD Peggy

Gewoon niet aanzitten totdat hij misschien weer vrijgezel is.

^ Hij is single.

Ik zou hem toch maar eens je gevoelens vertellen. Als jullie zo goed met elkaar omgaan, zou hij vast begrip voor je hebben.

Dat zou wel zo zijn, zoals ik hem ken tenminste. Nou, ik ga al mijn moed bij elkaar schrapen en probeer het. Toch heb je gelijk niet geschoten is altijd mis ofszoiets :grinning: Dankjeeeee XXX

Ik kan niet echt helpen van een afstand.
Maar als jullie het goed kunnen vinden, kan je het beste eerlijk tegen hem zijn. Want dan weet je waar je aan toe bent.
Hij zal ook zelf inzien dat jouw andere klasgenoot niet verlieft is op hem en hij dus kan fluiten naar z’n chick.
Mocht het allemaal onmogelijk zijn, er zijn genoeg andere jongens.