Help, ik ben verlegen! :'

Ik heb sinds kort verkering met een goede vriend waar ik al een tijd een goede band mee had en ik ben heel gelukkig met hem, alleen begin ik me nu ongemakkelijk te voelen als we met zijn tweeën afspreken. En ik ben heel verlegen & weet vaak niet wat ik moet zeggen, dus als we met een groepje zijn dan ben ik al snel op de achtergrond zeg maar, waardoor ik misschien saai overkom. Het rare is dat ik dat eerst niet had bij hem, maar sinds de verkering wel. Aan mijn vorige verkering (3 jaar geleden) heb ik zelf een eind gemaakt omdat ik me steeds zo ongemakkelijk voelde en ik wil echt niet dat dat nu ook gebeurt. Heeft iemand tips om het minder ongemakkelijk te maken en die verlegenheid te stoppen?

Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. Je hebt een vriend die je leuk vindt zoals je bent, anders zou hij geen relatie met je hebben. Als je er erg mee zit moet je het er gewoon eens met hem over hebben, daar heb je een relatie voor.

heey meid!

Dat is nergens voor nodig! Als je geen gespreksonderwerp hebt, dan zal dit je misschien helpen: Speel Truth or Dare met je vriendje. Voor je het weet belandt je in een make out sessie hahaha> Laat de verlegenheid niet ervoor zorgen dat jij er de dupe van wordt. Kom uit je schulp, want jouw vriendje ziet je helemaal zitten hoor!(vaak vinden jongens dat ook een beetje cute, maar het moet niet tè worden.) Vraag aan je vriendje wat hij zo leuk aan jou vindt, en vertel hem wat jij zo leuk aan hem vindt. Je zal merken dat je daar blij en zelfverzekerd van wordt! En als je echt niks weet, stel dan voor om film te kijken met zn 2’n. Dan hoef je niks te zeggen maar hebben jullie twee toch plezier. (meer plezier is gegarandeerd als je hem verrast met een zoen, wat hij totaal niet verwacht aangezien je zegt dat je wat verlegen bent, hij zal dat leuk vinden, maar alleen als JIJ dat wilt!!)