Help, ik ben verbrand

Ik ben op introkamp ontzettend verbrand. Het doet verder geen pijn maar ik ben zo ontiegelijk rood.
Heeft iemand tips hoe ik hier het snelst af kom?

Yoghurt heb ik al geprobeerd net als komkommer schijfjes maar dat helpt niet. Heb ook van Bepanthen voor brand en zonnebrandwonden spul gebruikt maar ook geen verbetering.

Aftersun?

Niks helpt tegen roodheid, maar aftersun en yoghurt zorgen wel voor verzachting.

Bij een erge verbranding kan je het beste een gel aftersun nemen. Het liefste met aloe vera :grin: Aloe vera kan je ook gebruik als aftersun (daarom wordt het vaak aan aftersun toegevoegd :stuck_out_tongue:)!

Dat helpt inderdaad om je huid goed te verzorgen. Dat rode heb je denk ik helaas wel pech mee, dat moet echt wegtrekken en dat krijg je niet in een nachtje weg zeg maar.

Dit duurt bij mij meestal wel minimaal en week voordat het rode weg is. Dit lost je huid zelf op, en ik zou niet teveel gaan smeren met crèmetjes en dergelijke. After sun helpt wel tegen het verbrandde gevoel.

Neen, je moet je huid goed verzorgen als die verbrand is. Het betekent een uitdroging van je huid, dus houdt hem goed vet! Veel aloë vera inderdaad, maar wat ik zelf tussen de aloë smeringen door doe is body butter van Dove - anti age, in de rode blikken. Heerlijk! Helpt heel goed

Thanks! Ik ga zo even aloe vera halen :slightly_smiling_face:

Het is ook helemaal opgezwollen tussen mijn ogen en mn voorhoofd. Iemand dit eerder gehad? Ben wel vaker verbrand maar nog nooit opgezwollen ervan geworden…