Help! Ik ben te bruin geworden

Ik ben pas terug van vakantie uit Curacao en ik ben echt veel te bruin geworden, vooral mijn gezicht.
Het is wel mooi maar bij mij is het echt spuuglelijk.
Is er misschien een manier om het te minderen, zo niet wanneer word ik ongeveer dan weer de oude?

Regelmatig scrubben, dat verwijderd de bovenste/oudste/dode huidcellen. Kans dat het daardoor minder wordt!

Scrubben met een beetje citroensap erdoor schijnt goed te helpen als je te bruin bent door zelfbruiner. Misschien werkt dat bij natuurlijke bruining ook?

Een aantal BB creams bevatten whitening. Daar wordt je dus bleker van.
Het is wel slecht voor je huid. Bij overmatig gebruik kan je een soort van permanente ‘vlekken’ op je huid krijgen.

Sommigen willen doodgraag bruiner worden en sommingen vinden zichzelf te bruin. Ach ja, zo zit de wereld in elkaar. Scrubben, citroensap, niet meer in de zon zitten?

Scrubben, hmm…
Niet echt ervaring mee.
Zal het maar eens googlen.
Bedankt voor jullie tips!

Wachten :’)

Haha, bij mij is het gewoon eng helaas!

foto?

Scrub is gewoon een soort zeepachtige vloeistof met kleine korreltjes zout of iets erin. Je kunt je huid er lekker mee inwrijven/masseren. Die korreltjes halen dode huidcellen weg. Op je gezicht moet je wel een speciale gezichtsscrub gebruiken! de gewone is daar te grof voor en dat kan je huid kapot maken.

Ik ben verschrikkelijk jaloers op jou want ik zie eruit als een melkfles maar oké… Ik denk dat je gewoon moet wachten. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Misschien vind je het wel lelijk omdat je het niet gewend bent?

meh. ik wil ook bruin zijn x)

ja idd, Ik ben nieuwsgierig :’)

ik denk dat dit een geval is van aanstellen x)
volgende week is het waarschijnlijk al lichter.

Niet meer in de zon zitten, dan trekt je bruine kleur wel weg. En scrubben kan ook helpen. Maar waarom vind je het zo lelijk dan? Ik vind een bruin kleurtje juist mooi! Of is het omdat je haar heel licht is ofzo, dat het heel nep lijkt? Want dan zou je misschien je haar kunnen verven, dan is het mooier denk ik ^^

Nee, het is echt niet aanstellen het is echt heel lelijk! En het lijkt ook nep.
Zal al blij zijn als het een beetje weg trekt, en sorry ik plaats liever geen eigen foto’s…

@ Ilona:
Heel erg bedankt!

Nog een vraagje, hoe zit het met citroensap dan?

Kwestie van geduld… Je kan wel vaker scrubben, dan gaat de bovenste laag weg en komt je oude huid weer tevoorschijn.

Ik denk dat het wel meevalt dat je lelijk bruin bent. Andere mensen hoeven jou helemaal niet zo te zien.

hmm kan je een foto plaatsen van je kleur en dan gewoon je hoofd wegtekenen?