Help! Ik ben smoorverliefd op de crush van mijn BFF!

Beste meiden,

Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij hiermee zouden kunnen helpen…

Nou om te beginnen…

Laatst vertelde mijn BFF op wie ze een oogje had, al een lange tijd.
Toen ze dat vertelde schrok ik me rot, want ik was/ben ook op hem.
Waar ik nog erger van schrok was toen ze me vroeg op wie ik was, ik had dus zomaar even een gast verzonnen…waar ik achteraf spijt van heb.

Het stomme is dan ook dat ik weet dat haar crush stiekem ook een oogje op mij heeft, hij weet het niet van mij…

Wat moet ik nou doen, het mn vriendin en crush vertellen of wachten…

ik zou gewoon eerlijk zeggen tegen haar dat jij ook een crush op hem hebt.
en je weet ook nog dat hij jou wel ziet zitten…, ik zou voor hem gaan denk ik.
je vriendin kan toch niet boos worden omdat hij jou leuk vind en niet haar?

Als het je bff is moet ze het kunnen accepteren? Want het is alleen dat zij hem ook leuk vind, niet dat ze iets hebben.
Ik en mijn beste vriendin hebben ook vaak genoeg dat we allebei een jongen leuk vinden, meestal zitten we daar dan beide van te genieten xD Maar het is dan aan de jongen om te beslissen voor wie hij kiest (;

Wat die 2 hierboven zeggen ^^ :3

@Reflexion, haha ik en bff hebben ook hetzelfde xD Wij hebben bijna dezelfde smaak kwa jongens :stuck_out_tongue:

Gewoon vertellen aan haar.

ze is je bff vertel het haar gewoon ik weet niet wat voor persoon ze is maar de meeste kunnen daar wel gewoon tegen hoor dus ik zou t gewoon vertellen maar kjk uit maak er geen wedstrijd van wie m krijgt dat is lullig voor hem en stel dat je iets met m krijgt opppassen dat je niet voor haar neus met m gaat zitten zoenen ofz want das egt lullig

tja luister naar je hart en laat deze mooie vriendschap niet verbreken door een jongen!

Hoe weet je dat hij een oogje op jou heeft dan?;p
ben ik ff blij dat bijna al me vriendinnen al bezet zijn en op hele andere typpes vallen$ haha;p maar ik zou je vriendschap zeker niet laten verpesten door een jonge en wees gewoon eerlijk! Als jij hem leuk vind, en hij jou! Dan legt ze zich er wel bij neer=) maar niet stiekem achter háár rug om doen! Dát gaat ze zeker niet waarderen!

wees eerlijk tegen je vriendin niks kwets meer dan er achteraf achterkomen.

Wie is belangrijk, je vriendin of je crush? Zodra je het antwoord daar op weet, kan je die keuze makkelijk maken;p.

ik zou hem laten zitten, dalijk zet je, je vriendschap op het spel door een crush?
en als het je BFF is dan moet jij toch ook kunnen accepteren dat zij hem leuk vind.
ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt namelijk:$ haha en ik heb het maar gelaten voor wat het was, nu hebben ze verkering en ik heb nu al weer een nieuwe chrush. dus:$

Vertel het haar :wink:

eerlijk vertellen! dan samen met haar afspraak maken.
of jullie nemen hem beide niet, of degene die hij wil, of, wat jullie ook maar doen.
je er dan ook aan houden, anders is het over