Help ik ben radeloos !!!

Help !
ik ben verliefd op een jongen van school, hij is een goede vriend van een van mn beste vriendinnen. Ik vind hem echt heel leuk maar ik weet niet wat ik moet doen,
mn vriendin wil me niet helpen (om bepaalde reden die ik maar even niet vertel) en dat begrijp ik wel. ik ken hem wel en hij ken mij ook wel, en ik praat af en toe ook wel is met hem op msn maar op school praat i altijd tegen mn vriendin en niet tegen mij…wat ik wel snap maar hoe zorg ik ervoor dat i me leuk vind, ik heb al heel veel geprobeert

xxx

toevoegen op msn/hyves misschien en dan meer contact opbouwen?

ik heb zn msn en hyves maar ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen :blush:

als híj geen gesprek met je begint, begin jíj er dan een :slightly_smiling_face:

maar wat moet ik op school doen ?

Soms verdoe je gewoon je tijd en moet je weten wanneer je het moet opgeven. Als je toch al zoveel geprobeerd hebt…

maar ik vind hem echt heel leuk…

proberen met hem te praten op school of meepraten als hij iets tegen je vriendin zegt, als hij er niet op in gaat en de gesprekken op msn niet echt zin lijken te hebben vindt hij jou gewoon niet leuk en kan je er weinig aan doen

maar de gesprekken op msn zijn altijd heel gezellig alleen op school lijk ik niet bijzonder te zijn…:S

Je vindt hem echt heel leuk, maar je praat nauwelijks met hem en hij negeert je en besteedt meer aandacht aan je beste vriendin?
Waarom vind je hem dan zo leuk?

ik praat best met hem, en ook op msn.
en hij negeert me niet hij doet alleen een beetje raar…
en mn beste vriendin en hij zijn al vrienden sinds ze kleuters zijn…

misschien durft hij niet veel te zeggen in RL? jongens kunnen tenslotte ook wel verlegen zijn, toch?

ja das waar, maar hij is best spontaan,
maar 1 keer toen hij stond te praten met mn vriendin en ik kwam er bij staan toen schrok i een beetje is dit raar…ja he ? denkje dat dit komt omdat ik er opeens stond of omdat i me leuk vind, dat zegt mn vriendin namelijk…

Misschien moet je het hem eens vragen.

als je vriendin hem al langer kent en ook nog eens heel goed zou het best kunnen dat hij vandaar schrok, of ze waren iets privé aan het praten ofzo en hij wou niet dat iedereen het weet? ik weet het niet

idd

maar hoe moet ik hem het subtiel vragen ?

haha goeie vraag, ja ik ben ook niet zo heel handig met jongens:P

als je vriendin al zo lang vrienden met hem is, dan weet zij waarschijnlijk presies wat zijn intresses zijn, vraag dat aan haar, en misschien zit er ook wel iets bij wat jij ook leuk vindt en begin dan op school een gesprek met hem over dat onderwerp. niet op msn of hyves! (sorry maar dat vindt ik altijd zonde, als je in real live een keer op hem afstapt maakt dat denk ik een stuk meer indruk dan als je erover begint op msn/hyves)
haha, een heel verhaal :stuck_out_tongue:, ik hoop dat je er wat aan hebt

hm…maar hij staat altijd in een groep vrienden, moet ik daar dan tussen springen :stuck_out_tongue: ?
trouwen heel erg bedankt dat jullie me willen helpen (K)