HELP!! Ik ben op zoek naar originele cadeau's voor de verjaardag van mijn moeder

Hoi allemaal,

Over een paar weken is mijn moeder weer jarig en dit jaar ben ik op zoek naar een origineel cadeau. Iets wat ze niet aan ziet komen. Ik heb het internet al afgezocht, maar ik zou echt niet weten wat ik moet geven! Dit jaar wil ik het extra speciaal maken, omdat ik er zelf niet ben. Ik ben niet thuis vanwege de introductieweek van een hogeschool. Het is dus de bedoeling dat het op haar verjaardag wordt bezorgd.

De volgende dingen zijn niet goed genoeg:
*Cosmetica.
*Parfum.
*Badspulletjes.
*Canvas doeken of fotoboeken (die heeft ze al voor haar verjaardag gehad).

Verder houdt ze niet van koken en heeft ze niet echt een hobby… Moeilijk dus…

Ik heb laatst voor mijn zusjes verjaardag bijv. een hoefijzer met inscriptie gekocht. Ze houdt heel erg van paarden en dat zag ze totaal niet aankomen! Ze was hier zo blij mee. Zoiets zoek ik dus ook voor mijn moeder. Kan iemand mij helpen? Heeft iemand anders ook een keer een super origineel cadeau gekregen óf gegeven? Het budget ligt rond de 50 euro, alleen ik kan het eventueel samen met mijn broertje en zusje geven, waardoor het budget groter is. Alvast bedankt!

Groetjes Esmee

als je creatief bent is een spijkerhart leuk.
je maakt dan op een stuk hout (wat je eventueel geverfd heb) een patroon.
dan sla je daar spijkers in en tussen die spijkers door span je dan wol.
ik heb zelf een spijker hart gemaakt, maar ook het woord “dream” zelf vind ik het heel leuk.
en je kan ook altijd veel leuke kleine cadeautjes doen, als je zo’n budget heb.
doe dan iets wat iets zegt over je moeder.
waarom je zoveel van der houd ofzoo.

laat je weten wat het geworden is?

succes!
xx

hoi,
ik heb een aantal ideetjes en ze zijn allemaal best wel budget.

• zelf heb ik een soort fotoboek gemaakt, je koopt een leeg tekenboek, print foto’s uit en koopt leuke decoratie. maak allerlei thema’s en plak de foto’s en decoratie’s erbij, misschien zelfs leuke tekstjes? (mijn moeder vond het superleuk, vooral omdat het zelf gemaakt is)
  • maak DIY’s (als dat kan) ik kocht een leuke doorzichtige pot, plakte er in foto van ons gezin in en deed er lekkere snoepjes in (eventueel der favoriete snoepjes) het is dan de bedoeling dat ze die helemaal voor der zelf houd zodat ze er lekker zelf van kan snoepen.
  • maak of bestel een leuke taart of chocolade. je kunt op verschillende site een taart/chocoladereep bestellen met een foto erop die je kunt eten.
  • maak een filmpje met alle leuke herinneringen aan haar, maak een filmpje van jezelf, plak er foto’s bij, en schrijf leuke tekstjes in je filmpje. nu nog een mooi liedje en stuur dit filmpje via de mail!
  • maak een mooi, zelfgemaakt gedicht.
  • bestel/koop een ketting of armband met daarin haar naam, foto, of alle namen van der gezinnetje.
    dit waren mijn ideetjes haha

Samen een dagje weg misschien? Naar het theather of een terrasje pakken en iets doen wat daar in de buurt is. Gewoon een gezellig dagje er van maken!

Zie het algemene topic.