help ik ben eenzaam :'(

ga op een sport!
serieus dat helpt echt! daar leer je nieuwe vrienden kennen en gewoon dan ben je even met iets anders bezig dan school ofzo!
succes der mee!

Probeer gewoon andere vriendinnen te maken. Niet gemakkelijk, maar ga eens op kamp. En als je alleen gaat is het wel eng maar zo leer je nog sneller andere mensen kennen. Voor al de moed niet laten zakken. Ga desnoods eens met een nicht weg als je vriendinnen al wat anders te doen hebben. :slightly_smiling_face:
Succes

Ja ga hockeyen!
Voor je het weet heb je super veeeel vrienden (:

Iloveeeeeeeeehockey, sorry heb je niks aan ;$

het is echt heel kut voor je… maar je moet juist niet binnen blijven zitten… je moet je gezicht laten zien. en het beste is gewoon inderdaad jezelf ergens aanmelden en mensen leren kennen. je bent echt niet het enige meisje met dit probleem

Ik heb eigenlijk ook niet echt hele goede vriendinnen. Realiseer ik me de laatste tijd steeds meer. Als ik mijn vriend zo zie, hij heeft de beste vriendengroep die je maar kan wensen! Hij verteld alles aan z’n vrienden & andersom. Ze vertrouwen elkaar en kennen elkaar al zolang. Ik voel me zo vriendloos tegenover hem mja 't is nou eenmaal zo. Ik hoop (als ik slaag) dat ik wel beetje vrienden maak op mijn nieuwe school. Ik weet hoe je je voelt… Heb wel vrienden/vriendinnen, maar het zijn niet echt mensen waar ik zo snel op kan rekenen, alles kwijt kan of waar ik alles mee kan doen. En dat vind ik eigenlijk heel jammer…

Ja, ga op een teamsport!

Het is echt kut!
ik heb ook geen vriendinnen maar echt geen 1 gewoon
(ik heb wel een vriendje gelukkig)
maarja ik zou op een sport gaan ofzoo
ga ik zelf denk ik ook doen

De enige die hier iets aan kan veranderen ben jij, dus geen zelfmedelijden hebben en erop uit gaan! Je kunt het best zelf verhelpen, maar als je binnen blijft zitten achter je computer, verandert er niks natuurlijk.
Hup hup hup, naar buiten! :wink:

sport/hobby & uitgaan

Oh gash ik heb precies hetzelfde probleem. Upje.

Misschien een sport gaan doen?
Of werk zoeken?
Daar leer je ook nieuwe mensen kennen waar je eens mee kunt afspreken.

Ikzelf heb buiten school om ook geen vriendinnen.
Wel 1 maar ze heeft zelf ook veel vriendinnen, gelukkig heb ik wel een vriendje waar ik dan wel iedere dag bij ben maar het is ook altijd hetzelfde wat we doen.

Uhm, het is een topic van zo"n 1,5 jaar geleden…

maar als soulsister_ hier niet op had gereageert en een eigen topic had gemaakt, was er alleen maar gezeur.

Heb ongeveer hetzelfde, mijn vrienden werken het hele weekend…
Ze mogen ook bijna geen vrij nemen. Echt saai op zaterdag/zondag… maarja, nog ontopic, ga op een sport of bij een vereniging.