heej iedereen
ik weet niet wat ik moet doen, ik voel me nutteloos en eenzaam. ik heb maar 3 vriendinnen, waarvan er 1 steeds meer een meeloper begint te worden, en de ander is gothic en heeft heel veel gothic vrienden waar ze meer mee omgaat dan met ons. Ik heb dus maar 1 goede vriendin. omdat ze heel ver woont zie ik haar bijna niet buiten school om. De andere 2 hebben heel veel andere vriendinnen waar ze meer mee om gaan. als ik thuiskom uit school ga ik computeren . 's avonds ga ik huiswerk maken en weer computeren of tv kijken. zo gaat het elke dag, en op zaterdag ga ik heel soms shoppen met mijn vriendinnen maar dat is maar 1 x per 2 maanden ofzo. op zaterdag zit ik dus ook de hele dag te computeren. op zondag moet ik naar de kerk van me ouders en weer computeren. ik vind mijn leven echt zinloos geworden en mijn ouders steunen me ook niet egt.ik heb bijna een maand elke nacht liggen janken totdat ik realiseerde dat dat ook nutteloos was. vanmiddag kon ik me niet meer inhouden en heb een hele tijd liggen janken. het voelt gewoon alsof ik een gevoelloze robot geworden ben: naar school gaan, computeren, huiswerk maken en slapen. ik weet niet wat ik moet doen
sorry als je hier niks mee kan maar ik moest het even kwijt.