HELP! Ik ben 1 en al twijfel..

-------------

Het klikt precies niet zo goed met je huidige lief, en zoals ik je hoor zie praten is het niet echt een goede relatie… (omdat je niet goed weet wat te vertellen en zo, en precies meer fun kan hebben met iemand anders?)
Ik zou eens goed nadenken of je écht van hem houdt, en als dat niet het geval is, het uitmaken. Wij kunnen natuurlijk niet zeggen of dat zo is of niet. (:

Maar: meen je het serieus met hem? Want het woord “lief” komt bij mij nogal kinderachtig over, maar dat kan aan mij liggen. (’:

dus je moet kiezen tussen :

je vriendje die je niet echt kent Of een leuke jongen die hartstikke aardig is

nou dat is dan toch niet moeilijk?

Ja ik probeer het allemaal op een rijtje te zetten , maar zelfs mijn mama zegt dat mijn huidige lief niets voor mij is , en zij kent mij tenslotte het beste…
En ja dat denk ik toch… Bedankt voor het advies :slightly_smiling_face:

je klinkt niet alsof je verliefd bent op je huidige vriendje.

ik zou het uitmaken.

Maar die leuke jongen ken ik ook nog niet zo lang , snap je? …

ik vind het zowiezo apart dat je als je elkaar 1,5 week kent al verkering neemt, maar weet niet hoe oud je bent. maar idd, het klinkt niet alsof jij en je vriendje echt iets gaan worden, het lijkt alsof je die andere jongen veel leuker vind. maak het gewoon uit denk ik.

ik denk dat je het nu beter uit kunt maken, en daarna die andere jongen beter moet leren kennen door leuke dingen te doen
maar ja wie ben ik, het is echt een kwestie van gevoel denk ik!

Ja het is wel overduidelijk dat je die ene vriend leuker vindt dan je huidig liefje. Maar nu zou ik ook niet te snel van stapel lopen, maar denk wel dat die ene kerel beter voor je is.

Het is dan ik. Je zegt toch ook niet dan mij ben. Dat kan gewoon niet.
Sorry, irriteerd me een beetje.

Bij wie voel je je ‘verliefd’? Niet per se extreme kriebels, maar bij wie ben je liever en met wie zou je liever wekenlang doorbrengen? Denk er ook aan dat je huidige ‘lief’ als het ware binnen handbereik is, en die oudere jongen juist buiten bereik is. Op de één of andere manier heeft dat vaak een aantrekkingskracht die verdwijnt op het moment dat iemand binnen bereik is. Probeer in ieder geval geen lijstjes af te strepen (zo van ‘hij is kinderachtig, hij niet, plusplunt!’), maar ga echt op je gevoel af. Te veel nadenken heeft mij ook al een keer de strop omgedaan en dat is zonde!

Irriteert wordt in de tegenwoordige tijd met een T geschreven, niet met een D. Dat is de welbekende “stam + T” -regel.
Dat irriteert mij ook.

@TS: graag gedaan. :slightly_smiling_face:

ouch +1

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik gok dat ze een Belg is…?

Dat je na twee weken al twijfelt over je relatie zegt toch al genoeg lijkt mij…

Ik ben zelf ook Belg, maar toch vind ik dat het woord “lief” niet zo serieus klinkt. :slightly_smiling_face: Ik noem mijn vriend gewoon mijn vriend en niet mijn lief.

We wijken btw een beetje af van het onderwerp.
@Pauu: heb je al gepraat met je huidige vriend? Wat denkt hij? Misschien is hij gewoon verlegen als hij bij jou is.

Ik ben inderdaad belg :grinning:
En ja ik heb met hem gesproken , maar als ik vraag waarom hij stil is zegt hij bv ; jij toch ook ? Snap je? Ik denk dat ik door het zelf over te typen langzaam maar zeker tot het besef kom dat ik niet zot van mijn huidige vriend ben. En dat ik die andere misschien nog wat beter moet leren kennen. Dankje voor jullie hulp!

zot zijn van iemand! haha echt leuk die belgen en nee dat bedoel ik niet lullig

maar je ziet zelf al in dat het met je huidige vriend niet top gaat, maar weetje die andere jongen heeft een vriendin, ik zou hem met rust laten totdat het uit is.

ik zou voor die jongen van twee en half jaar ouder gaan! Met hem kan je lol hebben en goed praten… en die 2 dingen mis je in je relatie maar die zijn toch wel erg belangrijk