Help!!! Ijsmachine Philips!

Ik heb via ebay een ijsmachine gekocht, namelijk die van Philips 2304; Er ontbreekt 1 ding, het koelelement! ik stuurde een bericht naar de eigenaar, maar hij zei dat dit zo hoort en dat er geen koelelement bij hoeft, klopt dit? heeft er iemand ervaring mee? Help me aub!!! Ik heb op google gezocht maar niks…! (Haat reacties houd je beter voor jezelf, wordt toch genegeerd) :slightly_smiling_face: xx Alvast bedankt!

Geen idee, zit er geen boekje bij waar alle onderdelen in staan? Upje voor jou :slightly_smiling_face:

als ik op internet kijk, dan zie ik dat ze daar wél praten over een dergelijk koel element.

geen idee, sorry… maar als het een ijsmachine is lijkt me dat er een koelelement in zit?

upje!

ik heb zelf ook een ijsmachine :grinning:
maar er hoort een koelelement in te zitten anders doet ie het niet…

is dit um?
http://www.p4c.philips.co…_70/hr2304_70_pss_nld.pdf

naar mijn idee heb je toch echt een koelelement nodig voor een ijsmachine anders word t toch niet koudgehouden ofzo ? als ik jou was zou ik philips gewoon bellen en t vragen ! weet je het in ieder geval zeker=D

@Iedereen, inderdaad, het hoort erbij :S ik heb hem ook gezegt dat het niet klopt wat hij zei maar hij antwoord niet, hij zei dat ik het sowieso kostenloos mag terug verzenden en mijn geld terug geven dus waarom zou hij liegen? ik snap het niet zo goed :frowning_face: maar bedankt om te reageren!!!

Ik heb er ook zo een van Philips.
En er hoort een koel element bij te zitten voor onderin de machine.
Anders wordt het niet gekoeld (duh^^)

Ja dat is hem!

boven receptenboekje staat inderdaad dat er een koelelement in zit

Idd! ik denk dat ik het maar beter opstuur en mijn geld gewoon terug neem, maar ik wil het zo graag :frowning_face:

Lijkt me moeilijk ijs maken zonder koelelement.

Misschien dat je contact op kan nemen met Philips zelf? Misschien verkopen ze wel losse koelelementen.

Ik heb het eens opgezocht en een losse koelelement kost al gauw 45 euro!!! dat is veel te duur :s x

weet je zeker dat hij er niet gewoon vast in zit?
ik heb geen verstand verder van dat ding hoor xD

nope, hij zit er echt niet in! ik heb zelfs de handleiding en dat staat er bij maar hij is er echt niet! pff ik vindt het zo spijtig:(