Help, iemand wil hw overschrijven

heeii,
ik heb een probleem, ik heb iemand in de klas en die wil altijd huiswerk overschrijven.
Maar ik wil dat helemaal niet!! Ik heb te maken met een meisje waar ik ook mee in 2 tallen zit. Ik ben er helemaal klaar mee maar ik ben bang dat als ik nee zeg dat ze dan kwaad word en dat ze iedereen en alles tegen mij opzet. Dan ben ik bang dat ze zegt: tzz jij geeft mij nooit wat enzo. ga weg jij lelijkerd. WAT MOET IK DOEN help! ik ben al een keer naar mijn mentor geweest alleen die heeft er niet echt heel veel aan gedaan… help dus snel! X iemand die heel snel hulp wilt

Maar ik heb te maken met geen nederlander zal ik het zo maar zeggen. En ik vind het ook weer zo bot om gelijk NEE te zeggen

Ja dat is wel waar. Dankje, je hebt me gelukkig al een stukje rustiger gemaakt :slightly_smiling_face:

wat is er eigenlijk erg aan?
anders zeg je meid je moet het echt zelf gaan doen of het een ander vragen want mijn huiswerk is niet foutloos en als ze het gaan merken ben ík genaaid.

? :’)

Maar als je het niet wil zeg je gewoon nee.

Boven staan. Jij hebt er hard voor gewerkt en als zij dat niet heeft gedaan is dat haar probleem. K heb zelf ook een poosje meerdere mensen huiswerk van me laten overschrijven, ik durfde er ook nooit wat van te zeggen maar opeens ging er een knop om en liet ik het niet meer toe. Ja hallo, ga het lekker zelf maken. Het is zo makkelijk om over te schrijven.
Hoezo zou ze anderen tegen jou op gaan zetten? Omdat zij jouw huiswerk niet meer mag overschrijven? Is wel een heel slap argument.
Weet niet of je hier wat aan hebt maar in ieder geval succes!

dankje! ik ga mn best doen om dat te blijven zeggen tegen haar!!! THNXX xx

Ja… dankje! :flushed:

Bedankt voor jullie adviezen! ik ben ook een brugger dus gelukkig ben ik ook na 1 jaar klaar met die gezeur. Maar ik zal het nu en later zeker nog gebruiken ( het advies) xx

Niet bitchy zijn he, maar je mag het best gewoon zeggen :wink:

Zeggen dat je haar best een keer uit de brand wil helpen, als ze een keer vergeten is om iets te maken, maar dat dat niet elke keer het geval moet zijn. Zeg dat jij je best doet op je werk en dat zij daar niet van moet profiteren. Uiteindelijk moet je het toch leren, ze heeft er alleen zichzelf mee.

Ze snapt heus wel het woordje nee. Als zij van jou overschrijft leert ze er niks van.

Wat je ook kunt doen is een keer bewust alles fout doen en dan zeggen “schrijf maar over”.