Help: Iemand nodig die me kan helpen met mijn uiterlijk

[b]Hallo, ik ben Anonymousje ik ben 14 jaar en ik woon in a’dam.
Ik ben de laatste tijd niet echt zeker van mezelf en ik ben niet tevreden over hoe ik eruit zie.

Ik heb daarom ook iemand nodig die me allerlei tips en antwoorden kan geven.

Heb jij geduld en wil je me helpen? Ben je te vertrouwen laat dan a.u.b een bericht achter en dan zal ik ‘contact’ met je opnemen via MSN. :wink:

xAnonymousje[/b]

:no_good_woman:

Niemand die me wilt helpen? :astonished:

Nee.

:anguished:?

ehm
bedoel je uiterlyk van
je kleding
of hoeveel je weegt
of vind je jezelf gewoon lelyk?

Ik kan wel met je chillen enzo. Maar het is niet dat ik superveel tips voor je heb, ik ben nogal nutteloos. Maar ik ben wel super aardig en gezellig, vind ik dan. En ik woon ook in A’dam!

misschien iets meer informatie iid.
waar ben je onzeker over…?
misschien een foto als het om je uiterlijk gaat.

Helaas heb ik geen foto of webcam op mijn laptop.
Ik ben een beetje sportief en ik doe niet echt veel om er goed uit te zien…
Maar ik begin nu wel meer om mijn uiterlijk te geven…
Maar ik heb gewoon een zetje nodig en wat tips. :astonished:

Ahaha, je lijkt me wel aardig enzo.
Maar ik wil eerst wat aan me uiterlijk doen. :blush:

Note’en mag altijd.

Wat van je uiterlijk maakt je ontevreden :3 ?

ik heb je een berichtje gestuurt. :wave:

ik klink miss nu als een moeder ofso, maar in iedereen zit iets moois alleen als jij gaat zeggen tegen iedereen en jezelf dat je onzeker bent, zul je zoiets ook veel sneller uitstralen… als jij gewoon tevreden ‘‘voordoet’’ dan zul je dat ook gaan denken en straal je veel mooier uit!

Post anders even een foto ofso, misschien kan je wat met de reacties?

x

[i]Hmm, ik begin te merken dat ik mee-eters begint te krijgen op me neus! :face_vomiting:
Ik heb supersuperdik haar, ik doe me haar altijd in een staart en ik wil ze gewoon dagelijks los doen, maar da’s lelijk enzo…

Iemand MSN? :$[/i]

geef je msn dan … dan kunne we erover praten? :wink:

Ik begrijp je wel, ik was hiervoor gewoon zelfverzekerd totdat ik gewoon dagelijks van een jongen ofzo kreeg te horen dat ik lelijk ben etc.
Als we het bijv. over een meisje hadden ofzo en ik zei iets dan kreeg ik gelijk reacties terug van dat ik niet moeders mooiste ben enzo en andere meisjes krijgen dat niet te horen enzo…

ehmm oke…
je kan op paaldansen gaan :x
khad op tv gezien dat je dan je “innerijke sexyness” vind en zelfverzekerder word.
aangezien jy dit tog niet gaat doen zie dit maar als een up geval.

Ik heb ook altijd last gehad van mee-eters,dus ik ben gewoon een keer naar een drogist gegaan en tips gevraagd :]
Gezichtsmasken helpen goed tegen het verminderen van mee-eters!
Dus moet je dat eens proberen :grinning:!
En als je superdik haar hebt,kan je het uitdunnen ofzo bij de kapper? :slightly_smiling_face:

good luck x

Schijt aan die bitches. Jongens kan je toch niet serieus nemen, voor hun is Pamela Anderson het toppunt van sexyness. Ik bedoel maar van, come on! Gewoon laten voor wat het is, bullshit dus.

Als je je huid beter verzorgt enzo, scrubs enzo. Word het wel mooier. En aan je haar akn je vast ook wel wat laten doen bij de kapper.

ik wil je wel helpen :]